۰
رییس اداره صمت چابهار خبر داد:

112مورد بازرسی از خبازی های چابهار از ابتدای بهمن/ هیچگونه تاخیری در ارسال آرد به نانوایی ها وجود ندارد

حمید رضا شایان گفت: بازرسی و نظارت از نانوایی های سطح شهر چابهار بطور مستمر در حال انجام است و با تخلفات صنفی و بهداشتی برخورد سخت و قاطعانه خواهد شد.
112مورد بازرسی از خبازی های چابهار از ابتدای بهمن/ هیچگونه تاخیری در ارسال آرد به نانوایی ها وجود ندارد

حمید رضا شایان؛ رییس اداره صمت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای تنظیم نرخ بازار و مقابله با متخلفان بهداشتی برای حفظ سلامت مردم در رعایت و پیشگیری از بیماری کرونا از ابتدای بهمن ماه تاکنون، ۶ گشت مشترک نظارتی و ۱۱۲ مورد بازرسی توسط اعضای کارگروه نظارت شورای آرد و نان شهرستان چابهار از خبازی ها صورت گرفته است.
 
وی افزود: در طی این بازدیدها، علاوه بر ابلاغ تذکرات لازم به خبازی ها برای رعایت کامل مسائل بهداشتی و صنفی، برای چهار واحد صنفی متخلف پرونده جریمه در زمینه های کم فروشی، عدم رعایت قوانین صنفی و عدم رعایت موازین بهداشتی تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شد.
 
وی اظهار کرد: از ابتدای دی ماه امسال با توجه به افزایش سهمیه تخصیصی آرد به خبازی های شهرستان، نحوه نظارت بر نانوایی ها برای مقابله و کنترل با تخلفاتی نظیر افزایش نرخ، کم فروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی و قوانین صنفی با قاطعیت بیشتری توسط گشت های نظارتی و بازرسی در حال انجام است.
 
رییس اداره صمت شهرستان چابهار گفت: بر اساس اظهار نظر مردمی از جمله اثرات این موضوع، مطلوبیت و کیفیت نان تولیدی و کاهش صف در خبازی ها سطح شهرستان می باشد.
 
شایان تاکید کرد: اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان برای افزایش کیفیت پخت نان و رعایت موازین بهداشتی شبانه روز با استمرار در گشت و بازرسی ها در حال تلاش هستند تا رضایت عموم مردم کسب شود.
 
وی تصریح کرد: همچنین با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط کارگروه آرد و نان و هماهنگی انجام شده با مرکز استان، خوشبختانه در طی ایام اخیر، هیچگونه تاخیری در حمل آرد از کارخانجات مرکز استان به شهرستان چابهار گزارش نشده است.
 
وی ادامه داد: همکاری مردم با اداره صمت در بیان اعلام نظر، عنوان مشکلات نانوایی ها و ارائه راهکارهای پیشنهادی در بهبود و کیفیت تولید نان موثر خواهد بود.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی نام نشان از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان اعلام کنند.
 
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 456348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *