۰
فرماندار چابهار:

سپاه هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست

فرماندار چابهار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه مشکلات در کنار مردم بوده و عملیاتی که نیروهای سپاه علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند باعث عزت اسلام شد.
سپاه هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ،فرماندار چابهار درگفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: هر زمان خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه های دفاعی و نظامی در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.

سپاهی تصریح کرد: در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه های مختلف هستیم.

فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه های مختلف ایستاده است.

فرماندار تصریح کرد: هر زمان خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه های دفاعی و نظامی در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است.

فرماندار چابهار با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار کرد: این عملیات هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

سپاهی گفت: اینجانب دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و پاسداران این نهاد انقلابی در شهرستان  تبریک می گویم و امیدوارم که توفیقات سپاه، با شتاب بیشتری تداوم یابد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 458169
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *