۰
در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان چابهار مطرح شد؛

نظارت قوی تر دستگاه های نظارتی بر کیفیت نان و تخلفات خبازی ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ادارات استاندارد، اتحادیه، صنعت و معدن نظارت بیشتری بر کیفیت و جلوگیری از تخلفات بهداشتی خبازی های سطح شهرستان داشته باشند.
نظارت قوی تر دستگاه های نظارتی بر کیفیت نان و  تخلفات خبازی ها
​به گزارش چهاربهاران ایوب درویشی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان چابهار اظهار کرد: وضعیت موجود آرد و نان در شهرستان چابهار به صورت صحیح مورد کارشناسی و آمایش قرار گیرد، تا نواقص، کمبودها و مشکلات در این حوزه بررسی و رفع شوند تا نان بهتری از سوی خبازان به مردم ارائه شود.
وی رضایت مردم از کیفیت نان های سطح شهرستان را بر وفق مراد ندانست و افزود: بر اساس نیازسنجی و تقاضا، محور واگذاری مجوز های نانوایی های آزادپز در دستور کار قرارگیرد تا کسری های موجود در ارائه نان مطلوب جبران شوند‌.
وی ادارات نظارتی را موظف به توجه در کیفیت و بهداشت نان پخت شده توسط خبازان دانست و تاکید کرد: با نظارت صحیح از نانوایی های متخلفی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد قاطع شود چرا که پای سلامت مردم در میان است معقولانه نیست که در روستایی هم چنان سهمیه آرد خام به شکل سنتی توزیع شود چرا که باید با کارشناسی صحیح، سهمیه آرد خام حذف و با پخت و جا نمایی خبازی در آن روستا جایگزین شود.
​انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 450808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *