۰

تعطیلی ۱۵ نانوایی چابهار به دلیل کم فروشی و مشکلات بهداشتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: ۱۵ نانوایی شهری و روستایی چابهار به دلیل کم فروشی و مشکلات بهداشتی به حال نیمه تعطیل و با کسر سهمیه جریمه شدند.
تعطیلی ۱۵ نانوایی چابهار به دلیل کم فروشی و مشکلات بهداشتی
هادی اکبری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: دو خبازی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی به مدت یک هفته تعلیق در کار همچنین سه خبازی نیز بخاطر کم فروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی از دریافت چهار تن سهمیه منع و ۱۰ واحد خبازی نیز به علت عدم رعایت موازین بهداشتی به مدت یک ماه از دریافت دو تن آرد منع شدند.
وی با اشاره به تاثیر این جریمه ها در افزایش کیفیت و کمیت نان افزود: در گشت های مشترکی که با حضور بازرسان فرمانداری، صنعت معدن و تجارت، شبکه بهداشت ،نمایندگی غله و اتحادیه صنفی در یک ماه اخیر انجام شد تخلفات ۱۵ خبازی در کارگروه مطرح، که با در نظر گرفتن تمامی جوانب جریمه های مذکور اتخاذ شد.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار ادامه داد: تامین نان مناسب مورد نیاز مردم هدف اصلی گشت های مشترک ادارت در صنف نانوایی ها باعث شد تا کسورات لازم و سهمیه های کسر شده به مدت یک ماه به خبازیهای مجاور تخصیص یابد.
وی انتقادات مردمی نسبت به نانوایی ها را مهم دانست و تاکید مرد: مردم چابهار می توانند با اطلاع رسانی از نحوه عملکرد خبازی های سطح شهر و روستاه ها به ادارات صنعت معدن و تجارت، شبکه بهداشت و اتحادیه صنفی، در بالا بردن کیفیت نان تولیدی موثر باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تولید و مصرف نان یکی از مهم ترین نیاز مردم محسوب می شود که باید نظارت بر کیفیت و کمیت آن به صورت ویژه در سطح شهرستان ارزیابی و نظارت شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 452870
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *