۰
رییس اداره صمت چابهار خبر داد:

واحدهای تولیدی و صنعتی نبض مهم اقتصادی چابهار/ موانع تولید باید با همکاری همه دستگاه ها برای توسعه شهرستان رفع شود

حمیدرضا شایان گفت: برای رفع تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی منطقه باید با همکاری همه دستگاه ها موانع تولید واحد های صنعتی رفع شود.
واحدهای تولیدی و صنعتی نبض مهم اقتصادی چابهار/ موانع تولید باید با همکاری همه دستگاه ها برای توسعه شهرستان رفع شود
حمیدرضا شایان؛ رئیس اداره صمت چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه تولید در شرایط اقتصادی کنونی و نگاه مقام معظم رهبری به نقش تولیدکنندگان و نامگذاری سال، باید برای توسعه شهرستان اقدامات لازم برای رفع اشتغالزایی و مشکلات اقتصادی برطرف شود.

وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد همه مجموعه های دولتی جهت رفع مشکلات تولید کنندگان و تسهیل تولید تلاش کنند تا در کنار رشد اقتصادی شاهد بهبود وضعیت معیشت زندگی مردم باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک بندر چابهار و سرمایه گذاری کشورهای بزرگ اقتصادی، لازم است تا برای صادرات محصولات داخلی نگاه ویژه به تولیدکنندگان با تامین امکانات و شرایط لازم داشته باشیم.

رئیس اداره صمت چابهار گفت: واحد های تولیدی و صنعتی یکی از نبض های مهم اقتصادی چابهار هستند و گسترش آنها نقش بسزایی در توسعه سواحل مکران دارد.

وی ادامه داد: با توجه به فرصت مبادلات بین المللی و فراهم بودن شرایط مورد نیاز شامل حمل و نقل، راه و سرمایه گذاری با کشورهای همسایه، می توانیم با توجه به صنایع علاوه بر شکست تحریم ها، موانع اشتغال را در منطقه برطرف کنیم.

شایان اذعان کرد: برخی از تولید کنندگان شن و ماسه مشکلات مربوطه به سوخت، قطعی برق، زیست محیطی، نرخ محصولات تولیدی و سایر موارد را مطرح کردند که اداره صمت در این رابطه بحث و تبادل نظر  و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

 وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت ثبت به موقع آمار تولید واحدهای تولیدی در سامانه بهین یاب و نیز تمدید بموقع مجوزهای برداشت مواد معدنی، این موضوع مورد تاکید است.
يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 456623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *