۰
در نماز جمعه چابهار مطرح شد؛

حساب انقلابی ها از منافقین داخلی جداست

امام جمعه موقت چابهار گفت: برخی از مسئولین داخلی همانند عمر بر سعد منافقانه رفتار می کنند همه بدانند حساب انقلابی ها از این دسته از افراد جداست و این قبیل افراد آخرتشان را برای هیچ فروخته اند.
حساب انقلابی ها از منافقین داخلی جداست
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی در نماز جمعه چابهار اظهار کرد: عمر بن سعد که در جنگ قادسیه فرمانده لشکر اسلام بود و در کنار پیامبر شمشیر زد روزی هم رسید که بخاطر حکومت ری یار یزید بن معاویه شد امروز هم برخی از داخلی ها که نان بگیر این کشورند ولی در طبل توخالی آمریکا می کوبند بدانند آخرت خود را فروخته اند.
وی با اشاره به اینکه برخی از داخلی های کشور مانند زمان پیامبر منافق گونه رفتار می کنند افزود: اینها کسانی هستند که هم دنیا را از دست می دهند و هم آخرت را، همچنین کسانی که مردم را از بالاترین معروف یعنی نمازه و مسجد باز می دارند نیز در هر دو دنیا ضرر می کنند.
وی با اشاره به گروهی دیگر از مردم ادامه داد: گروهی از مردم در این دنیا به راحتی زندگی می کنند و در آخرت جهنمی می شوند همچنین گروهی دیگر در این دنیا سختی می کشند همچون بلال که در آخرت سعادتمند می شوند.
امام جمعه موقت چابهار سختی کشیدن در راه دین را سعادت دانست و تشریح کرد: تحمل هر مشقتی بخاطر خداوند کامیابی در آخرت را در پی دارد همینطور تلاش برای بهتر شدن زندگی مردم علاوه بر اینکه رضای خدا را در پی دارد باعث بهبود و رونق وضعیت اقتصادی جامعه می شود.
​حجت الاسلام کریمی با اشاره به روز خبرنگار اذعان کرد: امروز رسالت خبرنگاری یکی از مهم ترین وظایف خبرنگاران کشور محسوب می شود به طوری که دشمن با استفاده از ابزار های مختلف سمعی و بصری در شبکه های اجتماعی به صورت دائم مشغول ناامید کردن مردم نسبت به این انقلاب است.
​وی تحریم ها، عدم توجه به اقتصاد تولیدمحور، واردات و فروش ارز دولتی را عوامل موثر در پس رفت اقتصاد دانست و تشریح کرد: تنها حمایت از تولید داخلی می تواند نقشه دشمنان را در خصوص ضربه اقتصادی به کشور و به تبع آن ناامید کردن مردم خنثی کند.
​وی با اشاره به تلاش خبرنگاران جبهه انقلاب خاطرنشان کرد:امروز وظیفه مهمی که خبرنگاران بر عهده دارند نشان دادن دستاوردهای واقعی این انقلاب در مقابل فشارهای جنگ سخت و نرم دشمن است تا پیش روی به سمت هدف انقلاب با سرعت ادامه یابد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 451791
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *