۰
در خطبه های امروز نماز جمعه چابهار عنوان شد؛

نابودی داعش ما را از حمله و مکر دشمنان غافل نکند/آمریکا و اسرائیل در صدد نابودی ایران می باشند

امام جمعه موقت چابهار گفت: نابودی داعش به حول و قوه الهی توسط نیروهای خداشناس به وقوع پیوست و دشمنان اسلام مطمئنا در صدد حیله و مکری دیگر برای تشنج و کشتار مسلمانان در خاورمیانه خواهند بود که همه باید آگاه باشند.
نابودی داعش ما را از حمله و مکر دشمنان غافل نکند/آمریکا و اسرائیل در صدد نابودی ایران می باشند

به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: شر یک شجره خبیثه ای به نام داعش کم شد و قریب یک میلیون انسان قتل عام کردند و دشمن خواب سی ساله برای حکومت داعش دیده بود که به یاری خدا اهداف شوم آمریکا و اسرائیل محقق نشد ولی خون های بی گناه بسیاری بر زمین ریخته شد.
وی با اشاره به شر دشمنان افزود: امروز اینها معتقدند که اسلام جدی ترین دشمن تمدن غرب است و اینها در حقیقت با خداوند دشمن می باشند و شیطان پرستی ها نوظهور اینها برگرفته از تفکر غرب است‌، آمریکا و اسرائیل با ناامن کردن منطقه با جنگ های فرقه ای و مذهبی با دنبال کردن اهداف سیاسی و اقتصادی با استفاده از فضای رسانه ای قدرتمند دنبال می شود.
وی حکومت عربستان را استبدادی عنوان کرد و ادامه داد: تقویت کشورهای خودفروخته عرب همان راه ستمشاهی را می پیمایند و شیوخ بی عقلی که اهداف سیاسی آمریکا را به عرصه ظهور می نشاند.
آمریکا بزرگترین کسری بودجه دنیا را دارد و این سرمایه ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط آمریکای جهان خوار چپاول می شود و ناامن کردن منطقه هدف دشمن برای رسیدن به پیاده سازی حربه هاست.
امام جمعه موقت چابهار عنوان کرد: یکی از بزرگترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی تفکر بسیجی می باشد که مرهون تلاش های بسیجیان می باشد و مسئولیتی که بخواهند بسیج را تضعیف کنند گرفتار قهر الهی و دنیوی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: حادثه غم باری در استان کرمانشاه و به ویژه سرپل ذهاب اتفاق افتاد به هر حال اینها برای بازماندگان امتحان الهی می باشد و باید از سپاه، بسیج، ارتش، نیروهای انتظامی و نیروهای مردمی قدردانی کرد که تلاش کردند و برای کاستن غم هموطنانشان حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام کریمی ادامه داد: برخی از مسئولین حضور پیدا کردند و برخی نیز حضور پیدا نکردند و باید افتخار کرد به کسانی که از نزدیک این حوادث را لمس کردند و غم دیدگان با همت مردم و مسئولین در این امتحانات و مشکلات فائق شوند.
وی همه را به تقوا توصیه کرد و اذعان کرد: انسان باید حق گو و حق طلب باشد در زمان پیروزی انقلاب نورانی عزت پیدا کردیم و امروز جایگاه ما بر گردن صهیونیست لرزه انداخته است و خودشان می بینند که اگر ما نباشیم هیچ مشکلی در خاورمیانه حل نمی شود و حق طلبی این خصیصه مهم را به ما داده است.
وی ایمان را در زندگی راه گشای مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: هر خیرو نعمت حلالی که به شما رسید از خدا بدانید نه اینکه فکر کنید خودتان به آن رسیده اید و معتقد به توحید افعالی در عالم باشید یعنی اگر شر داعش از بلاد اسلامی دور شد با عنایت خداوند است.
امام جمعه موقت چابهار تاکید کرد: امامی که خلیفه خدا است در بالاترین منزل گاه های بهشت همراه ما خواهد بود ولی اگر خدایی نکرده انسان از مسیر طولانی منحرف شود و محبت انسان با انحرافات مجازی و ماهواره ای نسبت به خدا و اهل بیت دور شود عاقبتش به آتش ختم خواهد شد.
وی در خصوص مناسبت های هفته پیش رو گفت: هشتم ربیع الاول آغاز امامت امام مهدی (ع) و شهادت امام حسن عسکری(ع) در پیش است که امیدواریم به زودی با حضور حضرت بساط ظلم و خونریزی و گناه در دنیا برچیده شود.
​انتهای پیام/ک
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 450650
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *