۰
امام جمعه موقت شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

سکوت مرگ مدعیان دروغین حقوق بشر، عامل اصلی کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار/ جشن عاطفه ها؛ هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری اخروی است

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: سکوت پست و وقیحانه رسانه ای جوامع بین المللی چهره اصلیشان را بیش از پیش آشکار می کند.
سکوت مرگ مدعیان دروغین حقوق بشر، عامل اصلی کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار/ جشن عاطفه ها؛ هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری اخروی است
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین مهدی کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کسانی که ظاهر انقلابی گری دارند اظهار کرد: کسانی که از آرمان های نظام و انقلاب فاصله می گیرند نباید بر منصب های کشور باشند، همه باید در مسیر انقلابی بودن و پایداری استکبار ستیزی را در پیش بگیریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب می گوید من دیپلمات نیستم بلکه انقلابی ام و مقام معظم  رهبری این را به عنوان یک خطر برای جلوگیری از تفکرات انقلابی بیان کرده اند.

خطیب موقت چابهار ادامه داد: هر روز در گوشه ای از عالم چه در کشورهای اسلامی و چه در کشورهای غیر اسلامی اتفاقاتی شاهد هستیم، مجامع بین المللی دروغین که خود را مدافعان حقوق بشر دارند در مقابل تبعیض نژادی در میانمار هیچ واکنش اثرگذاری انجام نمی دهند، ننگ بر این مدافعان دروغین حقوق بشر که واکنشی برای پاکسازی قومی انجام نمی دهند.

وی گفت: اینها روی داعش را سفید کرده اند، زنده زنده می سوزانند، نوزاد را از شکم مادر در می آورند، خانم سان سوچی این افریطه ای که جایزه صلح نوبل را گرفته است چرا با بی رحمی تمام نسبت به مسلمانان این اعمال را انجام می دهند.

حجت السلام والمسلمین کریمی افزود: دشمنان پیش بینی کرده اند که در ۷۰ سال آینده جمعیت مسلمانان چند برابر مسیحیان می شود و دست به هرکاری می زنند، داعش دست پرورده صهیونیست است و الان هم بودائیان با خط و مش صهیونیست و اسرائیلی دست به مسلمان کشی زده که به ضررش تمام خواهد شد.

وی با اشاره به جشن عاطفه ها و کمک به هموطن اذعان کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی فرزندانی از این شهر هستند که نیاز به لباس نو و اقلام لوازم التحریر دارند، این انسان دوستی و مسلمان دوستی ها فردای قیامت دستمان را خواهد گرفت اینها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری اخروی است.

امام جمعه موقت چابهار گفت: محرم و صفر نزدیک است اگر استکبار ستیزی را در پیش گرفته ایم این از رفتار حسینی امام حسین(ع) است و باید فرهنگ مجالس روضه نوه نبی خدا(ص) را زنده نگه داریم که هر چیزی که داریم از اباعبدالله الحسین است، یک وقتی با استدلال حق روشن می شود، گاهی با مباهله و گاهی با ریختن خون که امام حسین (ع) با ریختن خونش مسیر حق را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: امروز مباهله در دنیا اسلام صورت گرفت، ماه ذی الحجه که ماه ولایت است تلالؤ ولایت مانند خورشید فروزان رخ می نماید و ما به خودمان می بالیم که دنباله رو امیرالمؤمنین هستیم، در مباهله مسیحیان مجری زیر بار نمی رفتند و با مناظره ای که با پیامبر کردند مجاب شدند اما نمی خواستند حق را بپذیرند.

وی تصریح کرد: مسیحیان کارشان از معجزه و قانع شدن گذشته بود و یکی از راههایی که حق را روشن می کند مباهله است و دو طرفی که با یکدیگر مخاصمه دارند یکدیگر را نفرین می کنند و نفرین هر کدام که گرفت او پیروز است.

حجت السلام کریمی گفت: حضرت رسول (ص) به همراه امیرالمومنین علی(ع)، حضرت صدیقه طاهره(س) و حسنین آمد و کشیش با دیدن این صحنه گفت مبادا با اینها مباهله کنید که عزیزترین عزیزانشان آمده اند و قداستی دارند که اگر لب به نفرین باز کنند احدی از مسیحیان برروی زمین نخواهند ماند که این یک پیروزی عزیمی برای مسلمانان رقم خورد و گفتند یا باید مسلمان شوید و یا باید جزیه دهید که ظلمت های آنها مانع دریافت عظمت جامع اسلامی شد.

خطیب موقت شهرستان چابهار بیان کرد: فردا ۲۵ ذی الحجه برای خمسه طیبه وجود دارد که نازل شدن سوره العطا، که درب خانه اهل بیت در روز اول یتیمی آمد، مسکین و روزهای بعد اسیر آمد و بدون کوچکترین خودخواهی با اینکه چیزی در خانه نداشتند کمک کردند و آیه نازل شد.

انتهای پیام/
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 450248
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *