۰
امام جمعه موقت چابهار:

کشور در جنگ اقتصادی دشمن پیروز می شود/ اختلاس گران دولتی دستگیر و مجازات شوند

امام جمعه موقت چابهار گفت: اقتصاد کشور با استفاده از معادن به صورت دانش بنیان و نهادینه بسیار رشد می کند در صورتی که مسئولین از این ظرفیت در جنگ اقتصادی دشمن استفاده کنند
کشور در جنگ اقتصادی دشمن پیروز می شود/ اختلاس گران دولتی دستگیر و مجازات شوند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی در خطبه های نمازجمعه امروز اظهار کرد: در دوازدهم تیر ماه آمریکا به هواپیمای مسافربری ما در خلیج فارس حمله کرد، این جنایت زمانی روی داد که هواپیما ۳۰۰ مسافر داشت و از بندر عباس به سمت دبی در حرکت بود، همینطور انسان های که در سوریه توسط داعشی ها کشته شدند دست پرورده آمریکایی ها بودند.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی قوی دشمن افزود: نگران نباشید، دشمن در عرصه مسائل اقتصادی قصد تحمیل هزینه به مردم ایران را دارد که نیازمند هوشیاری ست همینطور که در فضای مجازی می بینید عقبه تاریخی و روانی به مردم ایران تحمیل می شود و اخلال گران اقتصادی باید توبیخ شود.
امام جمعه موقت چابهار ادامه داد: عوام مردم نمی توانند ۱۰ سکه بخرند آنوقت چگونه است که یک نفر ۳۰ هزار سکه خریداری می کند باید چنین افرادی مورد بازجویی قرار گیرند آیا اموالشان مشروع ست یا نامشروع، دستگیری اختلاس گرها مطمئنا به مردم روحیه می دهد.
​حجت الاسلام کریمی تشریح کرد: قوه قضائیه باید در برابر ناقضان حقوق ملی کشور چه اختلاس گران مالی و چه منافقان به شدت برخورد کنئ تا هماهنگی های لازم برای پیشرفت و توسعه به دست آید.
وی با اشاره حماقت یکی از مدیران دولت اصلاحات عنوان کرد: بذر خبیث عبدالمالک ریگی را چنین فردی کاشت که شهدای تاسوکی را در تاریخ ثبت کرد همچنین در تاسوعای چابهار چنین تفکری دست به جنایت بزرگ زد.
​وی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: یک مسئله‌ی دیگر هم رفتار جنایت‌بار دولت آمریکا و پلیس آمریکا با سیاه‌پوست‌ها است متّهم سیاه‌پوست یا مظنون سیاه‌پوست، محکوم به انواع سختی‌ها است، حتّی مرگ؛ هیچ اشکالی ندارد! بعد هم می‌آیند در یک دادگاهی یک سرهم‌بندی‌ میکنند و جانیِ قاتل را رها میکنند، آن بیچاره هم خونش به هدر میرود این است حقوق بشر آمریکایی که از آن دم می زنند.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 451691
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *