۰

برگزاری دوره آموزشی حفظ ایمنی و کاهش بروز حوادث برای رانندگان نفتکش چابهار

ره آموزشی حفظ ایمنی و کاهش بروز با محوریت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی با هدف ارتقای آگاهی و آمادگی رانندگان نفتکش و شناسایی عوامل بروز حادثه و کاهش اثرات ناشی از آن، در شرکت نفت چابهار برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی حفظ ایمنی و کاهش بروز حوادث برای رانندگان نفتکش چابهار
به گزارش چهاربهاران، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب استان ضمن تاکید بر برگزاری مستمر دوره های آموزشی اظهار کرد: مأموریت خطیر رانندگان نفتکش در راستای تأمین و توزیع فرآورده های نفتی مهم است به طوری که شما وظیفه ای سنگین در برقراری انضباط جاده ای و توجه به رعایت قوانین و مقررات رانندگی دارید.
مصطفی نخعی افزود: برگزاری دوره های آموزشی کاربردی قوانین و مقررات برای رانندگان نفتکش ها جزء الویت های جاده ای محسوب می شود و تمامی مسئولین منطقه باید در استمرار برگزاری این آموزش ها تلاش کنند.
وی با اشاره به تاثیر این دوره ها در کاهش سوانح جاده ای عنوان کرد: امیدواریم با ارائه آموزش های مستمر و توجه رانندگان به موارد مطروحه در این کلاسها شاهد ارتقای روز افزون فرهنگ صحیح رانندگی و به دنبال آن کاهش تصادفات و خطرات جاده ای باشیم. 
وی آموزش آخرین قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شناسایی خطرات، تشریح ویژگی های مواد خطرناک و کاهش تأثیرات آن بر محیط زیست در این دوره آموزشی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: شاید برخی از رانندگان نسبت به قوانین جدید رانندگی و جزئیات کامل تر دچار فراموشی و یا آموزش ندیده باشند که این دوره در رانندگی بهتر رانندگان نفتکش بسیار تاثیر گذار می باشد.
نخعی با اشاره به توزیع مدام بنزین و نفتگاز در جنوب استان تاکید کرد: با توجه به خطرات مترقبه و آتشزا بودن برخی محموله ها در جاده های دو طرفه این نیاز به وجود آمد تا با برگزاری چنین دوره هایی به افزایش سطح کیفی رساندن بار و رانندگی در جاده ها کمک شود.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 450616
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *