۰
مدیر شرکت نفت منطقه ای جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

ثبت نام رایگان کارت سوخت جدید برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت از آذر ماه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: مالکان خودروها و موتورسیکلت هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، از تاریخ شنبه سوم آذر ماه لغایت شنبه ۲۴ آذر ماه ۹۷ نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.
ثبت نام رایگان کارت سوخت جدید برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت از آذر ماه
مصطفی نخعی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت و یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه‌های جمعی از اوایل آذر ماه به اطلاع مردم خواهد رسید.
وی با اشاره به ثبت نام رایگان کارت سوخت افزود: با تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دریافت نخواهد شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه جنوب استان سیتان و بلوچستان ادامه داد: این اقدام به معنای سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شایعات بی اساس در این مورد توجه نکنند.
 وی با اشاره به توزیع سوخت با کارت وسائط نقلیه تاکید کرد: بنابراین از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.
نخعی در پایان خاطرنشان کرد:به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود.
​انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 452398
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *