۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

ضرورت پیاده سازی و اجرای روش EFQM در راستای استفاده از شیوه های نوین علمی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اجرای روش های علمی در بین کارکنان باعث افزایش راندمان کاری و نوین تر شدن اجرای امورات اداری زیر مجموعه خواهد بدین گونه اجرای دوره EFQM لازم الاجراست.
ضرورت پیاده سازی و اجرای روش EFQM در راستای استفاده از شیوه های نوین علمی
مصطفی نخعی مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در جهت استقرار مدل تعالی سازمانی و در راستای توانمند سازی و تعیین سطح سرآمدی نیروی انسانی، دومین جلسه هماهنگی ( EFQM ) در شرکت نفت چابهار برگزار شد که طی آن دوره مربوطه برای نیروها اجرا می شود.
وی ضمن تاکید بر ضرورت پیاده سازی و اجرای روش EFQM بر تاتثیرات مثبت و سازنده اجرای آن تاکید نمود و افزود: حرکت یک سازمان به سوی پیشرفت و تعالی نیازمند اندیشه ورزی و گام نهادن در مسیر نقشه راهی مشخص و بر مبنای ایده آل ها میسر خواهد بود.
مدیر شرکت نفت چابهار در ادامه هدف نهایی اسقرار مدل تعالی سازمانی را شناسایی وضعیت موجود و در نهایت برنامه ریزی در جهت حرکت به سوی وضعیت مطلوب بر پایه شناسایی نقاط قوت و ضعف در سازمان دانسته و تاکید کرد: نگاهی اجمالی به مسیر توسعه و پیشرفت در کشورهای توسعه یافته، مسیر دستیابی به افق های روشن رشد و تعالی را بر پایه شیوه های نوین علمی نوین برای ما مشخص خواهد ساخت.
مدیر منطقه جنوب استان به تحولات عمیق و بنیادین در سیستم ها و روش های نوین مدیریتی دنیای امروز اشاره نموده و ضمن تاکید بر استفاده و استقرار شیوه های نوین موجود خاطرنشان کرد: توجه به ریشه های فرهنگی هر جامعه در استقرار مدل تعالی سازمانی EFQM سبب توسعه و تعالی سازمان در تمامی سطوح از جمله کیفیت ارائه خدمات، مسولیت های اجتماعی و مشتری مداری خواهد شد.
نخعی در پایان ضمن تاکید بر استمرار برگزاری جلسات مذکور، خواستار جدیت تمامی روسا و دبیران گروه ها در تکمیل پرسشنامه ها و اظهارنامه و در نهایت تلاش بیشتر در جهت حرکت به سوی استقرار سیستم مذکور شد.
​انتهای پیام/
سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 451781
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *