برگزاری دوره آموزشی حفظ ایمنی و کاهش بروز حوادث برای رانندگان نفتکش چابهار

29 آبان 1396 ساعت 14:00

ره آموزشی حفظ ایمنی و کاهش بروز با محوریت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی با هدف ارتقای آگاهی و آمادگی رانندگان نفتکش و شناسایی عوامل بروز حادثه و کاهش اثرات ناشی از آن، در شرکت نفت چابهار برگزار شد.


به گزارش چهاربهاران، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب استان ضمن تاکید بر برگزاری مستمر دوره های آموزشی اظهار کرد: مأموریت خطیر رانندگان نفتکش در راستای تأمین و توزیع فرآورده های نفتی مهم است به طوری که شما وظیفه ای سنگین در برقراری انضباط جاده ای و توجه به رعایت قوانین و مقررات رانندگی دارید.
مصطفی نخعی افزود: برگزاری دوره های آموزشی کاربردی قوانین و مقررات برای رانندگان نفتکش ها جزء الویت های جاده ای محسوب می شود و تمامی مسئولین منطقه باید در استمرار برگزاری این آموزش ها تلاش کنند.
وی با اشاره به تاثیر این دوره ها در کاهش سوانح جاده ای عنوان کرد: امیدواریم با ارائه آموزش های مستمر و توجه رانندگان به موارد مطروحه در این کلاسها شاهد ارتقای روز افزون فرهنگ صحیح رانندگی و به دنبال آن کاهش تصادفات و خطرات جاده ای باشیم. 
وی آموزش آخرین قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شناسایی خطرات، تشریح ویژگی های مواد خطرناک و کاهش تأثیرات آن بر محیط زیست در این دوره آموزشی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: شاید برخی از رانندگان نسبت به قوانین جدید رانندگی و جزئیات کامل تر دچار فراموشی و یا آموزش ندیده باشند که این دوره در رانندگی بهتر رانندگان نفتکش بسیار تاثیر گذار می باشد.
نخعی با اشاره به توزیع مدام بنزین و نفتگاز در جنوب استان تاکید کرد: با توجه به خطرات مترقبه و آتشزا بودن برخی محموله ها در جاده های دو طرفه این نیاز به وجود آمد تا با برگزاری چنین دوره هایی به افزایش سطح کیفی رساندن بار و رانندگی در جاده ها کمک شود.
​انتهای پیام/ک


کد مطلب: 450616

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450616/برگزاری-دوره-آموزشی-حفظ-ایمنی-کاهش-بروز-حوادث-رانندگان-نفتکش-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir