۰

تمامی ارگان ها برای ریشه کنی قاچاق ورود کنند

مدیر شرکت نفت منطقه ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اینکه امروز با پدیده شوم قاچاق در نوار مرزی بلوچستان مواجه هستیم وظیفه شرعی تمامی مسئولین است که با این معضل مقابله کنند.
تمامی ارگان ها برای ریشه کنی قاچاق ورود کنند
مصطفی نخعی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: منطقه بلوچستان به دلیل همجواری با کشور پاکستان و تفاوت نرخ رسمی فروش در جایگاه ها با نرخ قاچاق به کشور همسایه عاملی برای سودجویی قاچاق چیان شده است.
​وی با اشاره به کشف و ضبط گسترده کالاهای قاچاق سوختی توسط ارگان های امنیتی افزود: این زنجیره تنها به نوار های مرزی مرتبط نیست و سوخت به تنهایی از مبادی جایگاه های عرضه سوخت مرز به پاکستان قاچاق نمی شود بلکه بایستی جایگاه ها و حتی کارت های سوخت مربوط به نقاط دورتر که به نزدیکی مرزها آورده می شود مورد ارزیابی و کنترل قرار گیرد.
​وی نظارت دقیق بر جایگا ههای سوخت دهی در چابهار و کنارک را مهم عنوان و ادامه داد: برای صیانت از سرمایه ملی سوختی کهجزو مواد بازنیافتنی محسوب می شود اقدامات و تدابیر لازم اندیشیده شده است به طوری که کنترل و نظارت دقیق بر تامین و توزیع فرآورده های نفتی در جایگاه ها با توجه به شرایط حساس نقاط مرزی اعمال شده است.
​مدیر شرکت نفت منطقه ای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر توزیع بنزین در جایگاههای سوخت چابهار با شماره نویسی پلاک خودرو ها انجام به طوری که یک خودرو نمی تواند چندین بار به جایگاه سوخت برای قاچاق مراجعه کند.
​نخعی تامین سوخت در چابهار را رضایت بخش دانست و خاطرنشان کرد: تمامی جایگا ههای سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان مانند روال گذشته به صورت ویژه سوخت دهی می شوند حتی پمپ بنزین های بین راهی برای سوخت رسانی سریع و بدون اتلاف وقت به مسافران و رهگذران سوخت رسانی استاندارد انجام می شود.
​انتهای پیام/
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 452169
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *