۰
رئیس شرکت نفت چابهار خبر داد:

فروش بیش از 20 میلیون لیتر نفتگاز در مرزهای پیشین و ریمدان

رئیس شرکت نفت چابهار خبر داد: بیش از 20 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز در مرزهای پیشین و ریمدان در شش ماهه دوم سال 96 به فروش رسیده است که در تسریع مراودات مرزی تعللی ایجاد نشده است.
فروش بیش از 20 میلیون لیتر نفتگاز در مرزهای پیشین و ریمدان
مصطفی نخعی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در طی بازه زمانی شش ماهه دوم سال 1396 مقدار 20 میلیون و 600 هزار لیتر فرآورده در قالب فروش سوخت به تعاونی های مرزنشین به کشور پاکستان به فروش رسیده است.
وی ارزش ریالی فروش این میزان فرآورده را در دو بازارچه مرزی ریمدان و پیشین 176 میلیارد ریال اعلام و افزود: در مدت مشابه سال گذشته این میزان 49 میلیارد ریال بوده است که تقریبا چهار برابر شده است.
این مقام مسئول در ادامه میزان فروش فرآورده در مدت مشابه سال گذشته( 1395) را چهار میلیون و 500 هزار لیتر عنوان و تصریح کرد: این میزان فروش افزایش 245 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.
مدیر منطقه چابهار در پایان خواستار اعمال دقت، کنترل و نظارت بیش از پیش در حفظ سرمایه های ملی کشور شد و خاطرنشان کرد: ارتقاء فعالیت ها وافزایش سطح خدمت رسانی به مردم با برنامه ریزی، کنترل، نظارت و پایش مستمر اقدامات در منطقه میسر خواهد شد.
انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 451421
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *