۰
در گفت و گو با مسئول گروه جهادی دیدبان مردم چابهار بیان شد:

جوانان اهل سنت انقلابی پیشگام در خدمت رسانی به مردم/ جهادگران سراسر کشور در ایام نوروز در چایهار حضور پیدا می کنند

مسئول گروه جهادی دیدبان مردم چابهار از حضور جهادگران سراسر کشور در کنار جوانان اهل سنت برای خدمت رسانی به مردم جنوب استان در ایام نوروز خبر داد.
جوانان اهل سنت انقلابی پیشگام در خدمت رسانی به مردم/ جهادگران سراسر کشور در ایام نوروز در چایهار حضور پیدا می کنند
علی اکبر یزدان پناه؛ مسئول گروه جهادی دیدبان مردم چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: گروه جهادی ما متشکل از جوانان انقلابی و تحصیلکرده منطقه است و طی این چند سال در حوزه های محرومیت زدایی، اشتغال، کارفرهنگی، اجتماعی وعمرانی درمنطقه بلوچستان فعالیت می کند.
 
وی افزود: ازآنجایی که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید بر حضور پرشور و گسترده جوانان در این عرصه ها را داشتند، سعی داریم تا زمینه ساز این هدف بزرگ برای رشد و توسعه کشور باشیم.
 
وی اظهار کرد: برنامه گروه جهادی دیدبان مردم درایام نوروز سال ۱۴۰۰با پیگیریها وبرنامه ریزهای چند ماه براین شد تا با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های گروهای جهادی از سراسرکشور دعوت کنیم تا درکنار ما جوانان اهل سنت انقلابی حضور داشته باشند و با تجربه هم تحولی بزرگ در منطقه ایجاد کنیم.
 
مسئول گروه جهادی دیدبان مردم چابهار گفت: به لطف خدا تاکنون از استانهاهی تهران، قزوین، فارس، البرز گروهای جهادی در ططرح نوروز ما حضور پیدا خواهند کرد و کار جدیدی را درعرصه خدمت به مردم شاهد خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: فعالیت های ما با تشکیل کارگروه های عمرانی، سلامت و بهداشت، کشاورزی، دام، آموزش، فرهنگی واجتماعی هستند که هر کدام اقدامات و خدمات مختلفی را به مردم منطقه ارائه خواهند داد.
 
یزدان پناه ادامه داد: در حوزه عمرانی گروه جهادی ما ساخت مدرسه ۶کلاسه درمنطقه رمین حاشیه شهرچابهار، تعمیر و بازسازی مدارس مناطق مرز ریمدان شهرستان دشتیاری و لوله کشی و آبرسانی در۴نقطه منطقه پیشین سرباز را داریم.
 
 
وی اذعان کرد: برای پایش سلامت مردم حضور بیش از ۴۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در زمینه های مختلف جهت خدمت رسانی به مردم شهرستانهای چابهار، دشتیاری، سرباز از اول فروردین به مدت 10 روز در منطقه رمین مستقر می شوند.
 
مسئول گروه جهادی دیدبان مردم چابهار خاطر نشان کرد: حضور متخصصین کشاورزی در مناطق مختلف و باغات منطقه جهت اموزش کشاورزان و حضور دامپزشکان جهت واکسیناسیون دام و آموزش دامداری به مردم توسط کارگروه های کشاورزی و دام گروه جهادی انجام خواهد شد.
 
وی اشاره کرد: برای جبران مشکلات آموزشی و تحصیلی دانش آموزان حضور معلمین برای انجام کار آموزشی درمقاطع مختلف درسی را در این ایام داریم.
یزدان دوست گفت: ایجاد برنامه ساد و مفرح برای کودکان مناطق، ایجاد مسابقات ورزشی، نقاشی و دیوار نویسی مدارس شهرستانهای چابهار، دشتیاری و کنارک از دیگر برنامه های گروه جهادی ما است که توسط کار گروه فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.
 
وی افزود: فعالیت های جهادی ما از 29 اسفند در منطقه آغاز می شود و تمام تلاش ما کاهش محرومیت زدایی و افزایش بهبود معیشت مردم زیر سایه انقلاب اسلامی است.
 
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 456508
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *