۰
رئیس دانشگاه پیام نور مركز چابهار خبر داد؛

انجام ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور چابهار

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز چابهار گفت: در حال حاضر این مرکز دانشگاهی برای کسانی که در کنکور سراسری سال 97 شرکت نکرده و یا قبول نشده اند در مقطع کارشناسی ثبت نام می کند.
انجام ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور چابهار
‎‎مرتضي پورملايي در گفت و گو با چهاربهاران از امکان ثبت نام کلیه داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور هم زمان با انتخاب رشته آزمون سراسری 97 خبر و اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزنیش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد(بدون كنكور)، ثبت نام نمایند.
وی مهلت انتخاب رشته کلیه داوطلبان را از 15 لغایت 20 مردادماه اعلام و افزود: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند نیز باید همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  و اخذ دفترچه راهنما در رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه ( بدون آزمون) ثبت نام نمایند.
‎وی این دانشگاه را به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، منحصر به فرد دانست و ادامه داد: شیوه آموزش ترکیبی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت تحصیل را برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.
‎پورملایی ضمن اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این دانشگاه با تکیه بر سیستم آموزشی ترکیبی شرایط ویژه ای را برای ادامه تحصیل متقاضیان آموزش عالی فراهم کرده است، تصریح کرد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، امکان تحصیل همزمان در دو رشته، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون های آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند. 
رئیس دانشگاه پیام نور چابهار تاکید کرد: حتي اگر شخصي علاقمند به شركت در رشته مي باشد كه در شهر سكونتش آن رشته موجود نمي باشد مي تواند در ساير مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور ثبت نام نمايد و كليه امتحانات را بصورت مهمان حتي از همان ترم اول در شهر خويش بگذراند.
وی با اشاره به رشته های موجود در دانشگاه پیام نور چابهار خاطرنشان کرد: لازم به ذكر است دانشگاه پيام نور مركز چابهار در رشته هاي مهندسي صنايع، مهندسي محيط زيست، حسابداري، مديريت بازرگاني، مديريت دولتي، علوم تربيتي، اقتصاد، زبان و ادبيات فارسي، مترجمي زبان انگليسي، روانشناسي، حقوق دانشجو در مقطع كارشناسي مي پذيرد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 451816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *