۰
رئیس دانشگاه پیام نور چابهار:

وحدت اسلامی نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد

رئیس دانشگاه پیام نور چابهار گفت: دور افتادن منطقه ای فلسطین از کشورهای اسلامی باعث گستاخی اسرائیل شده است که وحدت اسلامی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری نابودی اسرائیل را در پی خواهد داشت.
وحدت اسلامی نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد
مرتضی پور ملایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: جامعه دانشگاهیان چابهار کشته شدن 20 فلسطینی توسط مهاجمان صهیونیستی در نوار غزه را به شدت محکوم می کند و طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب مردم مظلوم فلسطین را به مقاومت و  صبر در برابر دشمنان اسلام فرامی خواند.
​وی با اشاره به صرف هزینه های هنگفت یهودیان برای ضربه زدن به ایران افزود: این روزها دشمنان مردم ایران در فضای مجازی کشور فرصت حیله گری و ضربه زدن به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیدا کرده اند که تنها راه مقابله با آن روشنگری ست، به طوری که افراد آگاه کشور مطالب حیله گرانه دشمن را بر ملا سازند.
​رئیس دانشگاه پیام نور چابهار ادامه داد: جوانان و نوجوانان وقتی در فضای مجازی مطالبی بر ضد کشور و نظام مقدس اسلامی می بینند باید هوشمندانه و با مطالعه درست به حقایق برحق نظام مقدس اسلامی پی ببرند تا دشمنان ناکام بمانند.
​وی با اشاره به تظاهرات مردم فلسطین اذعان کرد: وقتی که یک عده انسان بی دفاع اقدام به سر دادن شعار می کنند و خواسته های خود را با تظاهرات عنوان می کنند این یعنی همان دموکراسی یا آزادی بیانی که غربی ها از آن دم می زنند ولی دیدیم که اسرائیل دموکراسی خود را با کشتن کودکان و زنان نشان داد.
​پورملایی خاطرنشان کرد: در چنین اقداماتی سکوت مجامع بین المللی و سازمان ملل که دم از حق می زنند تعجب آور است و به این نتیجه می رسید که سازمان ملل هم دست پرورده غربی هاست و جامعه اسلامی باید به تنهایی و با وحدت کلمه به اهداف والای اسلامی و نحات مسلمانان بیندیشد.
​انتهای پیام/ک
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 451371
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *