۰
رييس دانشگاه پيام نور مركز چابهار:

زمان ثبت نمره معرفي به استاد نيمسال جاري دانشگاه پيام نور تغيير كرد

رييس دانشگاه پيام نور مركز چابهار از تغییر زمان ثبت نمره معرفي به استاد نيمسال جاري دانشگاه پيام نور در این دانشگاه خبر داد.
11
11
‏مرتضي ‏پور ملايي در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دانشجوی دوره‌ی کارشناسی که برای فراغت از تحصیل تنها دو درس نظری باقی‌مانده داشته باشد، می‌تواند امتحانات آن دو درس را ‏خارج از تاریخ امتحانات اعلام‌شده در تقویم دانشگاهی از طریق معرفی به استاد بگذراند.
وی ادامه داد: دانشجوی دوره‌ی کارشناسی‌ارشد اعم از پژوهشی یا آموزشی، که برای فراغت از تحصیل تنها یک درس نظری اعم از دروس ‏باقی‌مانده‌ی سرفصل، جبرانی کارشناسی و جبرانی میانگین داشته باشد، (به‌جزدروس سمینار و روش تحقیق) می‌تواند آن درس را خارج از ‏تاریخ امتحانات اعلام‌شده در تقویم، به‌صورت معرفی به استاد اخذ و بگذراند و دانشجوی شیوه‌ی پژوهشی قبل از دفاع از پایان‌نامه مجاز ‏به اخذ و گذراندن درس معرفی به استاد است.
پورملاییبا اشاره به اينكه تاريخ مهلت ثبت دروس معرفي به استاد نيمسال جاري كه پيش تر ٧ الي ١٦ تير اعلام شده بود به دو بازه زماني ٧ الي ١٤ تير و ١٤ الي ١٨ مرداد تغيير كرده است افزود: ارائه‌ی دروس عملی، کارآموزی، کارورزی و پروژه به این صورت ممکن نیست؛ مگر آنکه در دروس نظری-عملی، دانشجو نمره‌ی ‏عملی را کسب کرده باشد که در آن‌صورت می‌تواند بخش نظری را به‌صورت معرفی به استاد اخذ کند.‏
زمان انتخاب واحد و مهماني ترم تابستان دانشگاه پيام نور تغيير كرد
رييس دانشگاه پيام نور مركز چابهار با اشاره به اشاره به زمان انتخاب واحد و مهماني ترم تابستان دانشگاه پيام نور تصریح کرد: زمان انتخاب واحد ترم تابستانی دانشجویان دانشگاه پیام نور تغيير كرد و طبق تقويم جديد دانشجويان مي توانتد از تاریخ ۹۶/۴/۸ لغایت ۹۶/۴/۱۴ از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی گلستان و مطابق برنامه زمان بندی شده جديد نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.
مرتضي پورملايي بااشاره به اينكه اخذ واحد در ترم تابستان اجباري نيست افزود: حداكثر دروس قابل اخذ ٨ واحد خواهد بود و همچنين دانشجویانی که درخواست مهمان شدن دارند مي توانند از تاریخ ۹۶/۴/۱ لغایت ۹۶/۴/۱۲  در سامانه گلستان نسبت به ثبت درخواست  اقدام کنند.
وي بیان کرد: كليه دروس ترم تابستاني فاقد نمره ميانترم بوده و امكان مهمان اضطراري (حوزه آزمون) هم ندارد و دریافت کارت آزمون از طریق سیستم آموزشی گلستان از تاریخ 26 مرداد و زمان برگزاری امتحانات از تاریخ 28 مرداد لغایت 4 شهریور اعلام شده است.
گفتنی است دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه اجرا نمی شود و امکان حذف و اضافه دروس در دوره تابستانی مقدور نمی باشد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 424588
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *