۰
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

اسرائیل مانند غده سرطانی ست و از روی زمین برچیده خواهد شد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بلاشک اسرائیل غاصب نابود شدنی ست و این بستگی به بیداری مسلمانان دارد به طوری که کشورهای اسلامی وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
اسرائیل مانند غده سرطانی ست و از روی زمین برچیده خواهد شد
مصطفی احمدی مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: مسئله فلسطین فقط حمایت از یک قطعه خاک نیست بلکه ایستادگی و آموختن درس شجاعت در پاسدارای از اسلام و مقابله با ظالمان دنیاست همانطور که در هفته گذشته 20 تن از فلسطینیان مظلومانه به شهادت رسیدند قطعا خون این عزیزان گریبان گیر اسرائیلیان خواهد شد.
وی در خصوص جنایات اسرائیل افزود: همه جهانیان جنایات این حکومت غاصب را به خاطر دارند و نسل کشی اسرائیل جنایتکار در اذهان جهانیان جاودان شده است و ترامپ با حمایت از اسرائیل و به رسمیت شناختن حکومت غاصب و پوشالی آن چهره واقعی خود را برای مجامع بین المللی آشکار ساخت و نشان داد به هیچ قطعنامه و قانونی پایبند نیست.
سرپرست مرکز بهداشت چابهار ادامه داد: همانگونه که مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) فرموده اند اسرائیل نابود خواهد شد و  قدس شریف از لوث وجود این غاصبان جنایتکار پاک می شود و نابودی داعش مثالی برای صحت این گفته شریف و نشانه اقتدار نیروهای اسلام است.
وی با اشاره به صدور قطعنامه بر ضد صهیونیست ها عنوان کرد: نه تنها مسلمانان و دولت اسلامی بلکه همه ملت های دارای منطق و تفکر در جهان بر غصب شدن اورشلیم اذعان دارند و قطعنامه های بین المللی صادر شده در محکومیت اقدام اسرائیل شاهدی بر این مدعا است.
احمدی مقدم ضمن محکوم کردن سکوت سازمان به اصطلاح حقوق بشر در قبال فجایع و کشتار مسلمانان توسط رژیم غاصب اسرائیل خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس و تمام هم پیمانان آن ها به نوعی جنگ احزاب در عراق و سوریه به راه انداخته اند تا اینکه اسرائیل را نجات دهند و تا حد توان بتوانند جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را سد کنند​ خوشبختانه ناکام مانده اند.
انتهای پیام/ک
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۴
کد مطلب: 451372
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *