۰

۹۹ روستای چابهار مشمول طرح مرزنشینی برای فروش سوخت

فرماندار چابهار گفت: ۹۹ روستای مرزی این شهرستان واقع در شعاع ۳۷ کیلومتری مشمول طرح مرزنشینی برای فروش سوخت به آن سوی مرز هستند.
۹۹ روستای چابهار مشمول طرح مرزنشینی برای فروش سوخت
به گزارش چهاربهاران غلامرضا مجیدی اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار نفر برای فروش سوخت در مناطق مرزنشین چابهار مشخص شده اند.
وی بیان کرد: تاکنون آمار خانوار‌ها در ۹۲ روستای چابهار تایید نهایی شده و برای پرداخت وجوه حاصل از فروش سوخت به بانک عامل معرفی شده اند.
فرماندار چابهار افزود: واریز سود حاصل از فروش سوخت مرزنشینی به حساب سرپرست خانوار‌ها پس از رفع موانع و مشکلات بزودی انجام می‌شود.
وی به محدودیت‌های بانک توسعه تعاون در افتتاح حساب برای خانوار‌ها اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های بانک ملی مشکل افتتاح حساب و انتقال وجوه حساب مشترک به این بانک حل شده است و حداکثر تا هفته آینده سهم هر خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.
مجیدی اظهار داشت: در نوبت اول ۲۰ میلیارد ریال حاصل از فروش سوخت سهمیه مرزنشینان به حساب بیش از ۱۰ هزار خانوار تایید شده واریز خواهد شد.
وی ادامه داد: به محض اعلام لیست خانوار‌های هفت روستای دیگر، خانوار‌ها به بانک معرفی و نسبت به واریز سهمیه آن‌ها اقدام خواهد شد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان از تعامل و همکاری مسئولان ذیربط و معاونت اقتصادی فرمانداری برای تسریع در روند اداری و حل مشکلات پیش روی مرزنشینان قدردانی کرد.
وی گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف از تصمیمات و اقدامات اداری توسط مسولان از اصول اولیه و مبانی حقوق شهروندی است و مسلما نباید نسبت به افرادی که در چهارچوب قانون از تصمیمات دستگاه‌های اجرایی انتقاد می‌کنند پیش داوری داشته باشیم.
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 451788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *