۹۹ روستای چابهار مشمول طرح مرزنشینی برای فروش سوخت

11 مرداد 1397 ساعت 10:18

فرماندار چابهار گفت: ۹۹ روستای مرزی این شهرستان واقع در شعاع ۳۷ کیلومتری مشمول طرح مرزنشینی برای فروش سوخت به آن سوی مرز هستند.


به گزارش چهاربهاران غلامرضا مجیدی اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار نفر برای فروش سوخت در مناطق مرزنشین چابهار مشخص شده اند.
وی بیان کرد: تاکنون آمار خانوار‌ها در ۹۲ روستای چابهار تایید نهایی شده و برای پرداخت وجوه حاصل از فروش سوخت به بانک عامل معرفی شده اند.
فرماندار چابهار افزود: واریز سود حاصل از فروش سوخت مرزنشینی به حساب سرپرست خانوار‌ها پس از رفع موانع و مشکلات بزودی انجام می‌شود.
وی به محدودیت‌های بانک توسعه تعاون در افتتاح حساب برای خانوار‌ها اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های بانک ملی مشکل افتتاح حساب و انتقال وجوه حساب مشترک به این بانک حل شده است و حداکثر تا هفته آینده سهم هر خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.
مجیدی اظهار داشت: در نوبت اول ۲۰ میلیارد ریال حاصل از فروش سوخت سهمیه مرزنشینان به حساب بیش از ۱۰ هزار خانوار تایید شده واریز خواهد شد.
وی ادامه داد: به محض اعلام لیست خانوار‌های هفت روستای دیگر، خانوار‌ها به بانک معرفی و نسبت به واریز سهمیه آن‌ها اقدام خواهد شد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان از تعامل و همکاری مسئولان ذیربط و معاونت اقتصادی فرمانداری برای تسریع در روند اداری و حل مشکلات پیش روی مرزنشینان قدردانی کرد.
وی گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف از تصمیمات و اقدامات اداری توسط مسولان از اصول اولیه و مبانی حقوق شهروندی است و مسلما نباید نسبت به افرادی که در چهارچوب قانون از تصمیمات دستگاه‌های اجرایی انتقاد می‌کنند پیش داوری داشته باشیم.


کد مطلب: 451788

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451788/۹۹-روستای-چابهار-مشمول-طرح-مرزنشینی-فروش-سوخت

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir