۰

بهره برداری از مرکز سوخت گیری هواپیمایی ایرانشهر تا پایان سال

مدیر شرکت فراورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: براساس نیازسنجی های انجام شده نیاز به مرکز سوخت گیری هواپیمایی در شهرستان ایرانشهر با توجه به وسعت و اهمیت آن احساس شده است به طوری که این مرکز با پیگیری های انجام شده تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
بهره برداری از مرکز سوخت گیری هواپیمایی ایرانشهر تا پایان سال
به گزارش چهاربهاران مصطفی نخعی در دیدار با امام جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار کرد: فرودگاه ایرانشهر با توجه به فاصله میانی بین مرکز استان و شهر استراتژیک چابهار می تواند بسیاری از نیازهای هوایی را برای ورود و خروج بموقع هواپیما برطرف کند به طوری که شرکت نفت چابهار با مرکزیت جنوب استان در تلاش بوده نیازهای سوختی فرودگاه ایرانشهر را برطرف سازد که با تلاش های صورت گرفته این مهم تا پایان سال محقق می شود.
​وی با اشاره به نحوه سوخت رسانی به مناطق مذکور افزود: در حال حاضر تانکرهای ویژه حمل سوخت به صورت مکرر و منظم وظیفه سوخت رسانی چه به جایگاه های سوخت و چه برای نفت رسانی به خانوار را در دستور کار دارند و عبور و مرور سوخت رسانی برای رفع نیازهای صنعتی و مردمی ایرانشهر به صورت مدام انجام می شود.
رئیس شرکت نفت چابهار ادامه داد: با توجه به شرایط حساس و مهم ایرانشهر به عنوان یکی از شهرستان های استراتژیک جنوب استان، تلاش های زیادی در نحوه توزیع درست فرآورده های نفتی در این شهرستان انجام می شود و نظارت های درست سطح شهری توسط مسئولین بومی ایرانشهر می تواند کمکی بر عرضه درست سوخت باشد.
​امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز در این دیدار عنوان کرد: با بررسی های به عمل آمده رضایت مردم ایرانشهر از نحوه ارائه خدمات توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مطلوب ارزیابی شده است به طوری که زمانبندی دقیق برای سوخت رسانی و اعلام شماره کوپن ها در فصول سرما به صورت زمانبندی درست انجام می شود.
​مولوی عبدالصمد کریم زایی تصریح کرد: اهتمام مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در استفاده از مدیران جوان و لایقی که ضمن برخورداری از دانش فنی و تخصصی دارای تجربیات ارزنده ای در زمینه خدمت به مردم می باشند سبب پیشرفت و توسعه روز افزون منطقه می شود.
​انتهای پیام/ک

 
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 451223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *