۰
رئیس کمیته امداد چابهار مطرح کزد؛

ساخت و تحویل 6 باب منزل مسکونی ویژه مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار گفت: بیش از ۶ باب واحد مسکونی با ضمیمه ۳۸ مورد تعمیرات مسکن جهت رفاه و تجهیز مددجویان کمیته امداد چابهار در سال جاری عملیاتی و تحویل خانواده ها شد.
ساخت و تحویل 6 باب منزل مسکونی ویژه مددجویان
رضا گلزاری مقدم در گفت و گو با چهاربهاران با بیان این مطلب از توجه ویژه این نهاد به اسکان مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار و دارای عائله بالا اظهار کرد: 11 مورد از تعمیرات مسکن در مناطق محروم چابهار و روستاها، ۲۷ مورد از تعمیرات و بازسازی مسکن ویژه مددجویان ساکن شهر و حومه آن و ۶ مورد از احداث و ساخت مسکن جهت رفاه حال مددجویان ساکن شهر چابهار تخصیص یافته است.
وی در خصوص منابع مالی این پروژه ها افزود: منابع مالی مربوط به تعمیرات از کمکهای بلاعوض کمیته امداد و ساخت و احداث مسکن از طریق کمکهای بلاعوض و مشارکت خود مددجویان تامین و پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد چابهار ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در زمینه احداث و یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال جهت تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان در سال جاری اعلام کرد.
وی ضمن قدردانی از کمک های مردمی در این خصوص عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان چابهار با بیش از دو هزار خانوار تحت حمایت، خدمات فرهنگی، کمکهای نقدی و غیر نقدی، آموزش و مشاوره، اعطاء وام کارگشایی و اشتغال، درمان، اکرام ایتام، تعمیر و احداث مسکن، خدمات مددکاری، مستمری ماهانه و ... را به جامعه هدف خود که شامل مددجویان می باشد ارائه کرده است.
گلزاری مقدم خاطرنشان کرد: هدف کمیته امداد چابهار تکریم و کمک به نیازمندان جامعه می باشد به طوری که افتتاح این 6 باب منزل بخش کوچکی از فعالیتهای این نهاد است و اقدامات بزرگتر و مهم تری در آینده برای پیشبرد زندگی مددجویان صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 451098
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *