۰

۲۱ واحد مددجویی برای کمک به سیل زدگان در چابهار به بهره برداری رسید

رضا گلزاری مقدم گفت: در سفر دیروز رئیس کمیته امداد کشور یک هزار واحد مددجویی در کل استان به بهره برداری رسید که از این میزان تاکنون ۲۱ واحد در چابهار ساخته شده است.
۲۱ واحد مددجویی برای کمک به سیل زدگان در چابهار به بهره برداری رسید
رضا گلزاری مقدم، رئیس کمیته امداد چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: تا پایان سال جاری با توجه به قول مساعدت رئیس کمیته امداد کشور ۵ هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری می رسد تا سیل زدگان جبران خسارت شوند.

وی افزود: سید مرتضی بختیارب، رییس کمیته امداد کشور به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده و ساخت ۶هزار واحد مسکونی مددجویی دیروز به جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرد.

گلزاری ادامه داد: رییس کمیته امداد کشور در سفر یک روزه به حوزه جنوب سیستان و بلوچستان علاوه بر دیدار با مددجویان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی شهرستان چابهار از مناطق سیل زده بخش پلان و روستای عورکی این شهرستان بازدید و در نشستی به بررسی وضعیت ساخت ۶هزار واحد مسکونی مددجویان در این استان پرداخت.

وی تاکید کرد: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور همچنین در مراسم اعزام کاروان کالا‌های ارسالی برای مناطق سیل زده حضور پیدا کرد و از روند کمک رسانی بازدید کرد‌.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 454675
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *