۰
رئیس کمیته امداد چابهار خبر داد؛

اشتغالزایی برای 116 نفر در 10 ماهه اول امسال

رئیس کمیته امداد چابهار گفت: در 10 ماهه اول امسال بیش از ۱۱۶ مورد اشتغال از طریق اعطاء وام های خوداشتغالی و خود کفایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با همکاری بانکهای عامل در چابهار ایجاد شده است.
اشتغالزایی برای 116 نفر در 10 ماهه اول امسال
رضا گلزاری مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد:در 10 ماهه اول امسال بیش از 25 مورد انشعاب رایگان آب و برق به مددجویان شهری و روستایی اعطاء شده است همچنین تعداد بهره مندان از معافیت سربازی ویژه خانواده های تحت حمایت در مدت مذکور نیز ۲۲ نفر است که شامل فرزندان ایتام تحت حمایت می باشد.
وی در خصوص خدمات ارائه شده در حوزه حمایتهای اجتماعی افزود: کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال ۴۲۷ نفر بصورت ماهانه با ارزشی بالغ بر دو میلیارد و ۲۰ میلیون ریال، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی زنان خود سرپرست ۲۵۱ نفر با اعتبار یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در مدت معلوم انجام شده است.
​رئیس کمیته امداد چابهار ادامه داد: ارتقاء شاخص های بهداشتی و فرانشیز خدمات درمانی جهت ۶۸۵ نفر و اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون ریال، اعطاء کمک هزینه جهیزیه به ۲۸ نو عروس به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال،  کمک هزینه لوازم ضروری و کمک موردی به ۴۵۴ نفر و ارزش ۲۹۳ میلیون ریال و تعداد ۱۹۷ مورد کمکهای مختلف به ساکنین مناطق محروم با ارزشی بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، بخشی از خدمات کمیته امداد چابهار در 10 ماهه اول امسال بوده است.
وی خدمات ارائه شده در حوزه فرهنگی را مهم عنوان و تصریح کرد: ارائه مشاوره به بیش از ۶۰ نفر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، طلاب علوم دینی و دانشجویان کلیه دانشگاهها به تعداد ۷۵۸ نفر با اعتباری بالغ بر ​یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال و پرداخت هزینه پوشاک به تعداد ۶۸۵ مورد به ارزش ریالی ۳۷۵ میلیون ریال از جمله خدمات فرهنگی ارائه شده به جامعه هدف این نهاد می باشد.
گلزاری مقدم تامین مسکن نیازمندان را نیز از جمله اهداف اجتماعی امداد بیان و حاطرنشان کرد: با بهره گیری از اعتبارات داخلی تاکنون بیش از ۶ مورد کمک به احداث مسکن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و چهار مورد کمک به تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان به ارزش ۱۷۲ میلیون ریال در این بخش هزینه شده است شایان ذکر است کمیته امداد چابهار با بیش از دو هزار و 116 خانوار تحت حمایت به بیش از پنج هزار و 727 نفر انواع خدمات حمایتی را ارائه می کند.
​انتهای پیام/ک
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 451206
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *