۰
رئیس کمیته امداد چابهار خبر داد؛

کمک رسانی ۹۰ نیکوکار از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان چابهاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره چابهار گفت: با تعاملاتی که افراد خیر خواه برای کمک به نیازمندان داشتند از اول امسال بیش از ۹۰ خیرخواه با کمک های نقدی و غیرنقدی به مددجویان چابهاری کمک رسانی کردند.
کمک رسانی ۹۰ نیکوکار از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان چابهاری
رضا گلزاری مقدم در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: خوشبختانه دشمنان کشور بار دیگر با تبلیغات سو نه تنها در عملکرد کمیته امداد خللی وارد نکردند بلکه باعث شدند مردم فهیم بدانند کمک به مددجویان این نهاد جزو الزامات کشور محسوب می شود.
وی با اشاره به کمک رسانی قطب های اقتصادی چابهار نظیر پتروشیمی به مددجویان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان طرح افطاری به اعضای کمیته با حضور مسئولین ذیرربط صورت گرفت به طوری که پتروشیمی در کنار برپایی افطاری، به کودکان مددجو کارت های هدیه توزیع کرد.
گلزاری روند کمک رسانی نیکوکاران به این نهاد را نسبت به سال قبل صعودی دانست و تشریح کرد: با توجه به شرایط موجود اقتصادی حداکثر تلاش پرسنل این اداره ایجاد رفاه و آسایش به خانواده های تحت پوشش بالاخص خانواده های بی سرپرست می باشد.
وی با اشاره به اعطای وام های با سود کم درصد به خانواده ها خاطرنشان کرد: تسهیلات چهار درصدی به اعضای مددجو به صورت مستمر توسط صندوق کمیته امداد پرداخت می شود تا گره گشای مشکلات خانواده ها در سختی ها و به وقت نیاز باشد.
رئیس کمیته امداد چابهار روش های جذب نیکوکاران را مهم بر شمرد و تاکید کرد: همواره تبلیغات این اداره برای جذب خیرخواهان چه به صورت رسانه ای، رابطه ای، قانونی و چه به صورت توزیع پوستر انجام می شود که توانسته تاثیر مثبتی در افزایش درآمدهای کمک رسانی به مددجویان بگذارد تا باقیات و صالحات نیکوکاران و همه عوامل دخیل در این امور معنوی باشد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 451686
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *