۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

ساخت لوله 16 اینچ در بندر شهید بهشتی چابهار برای سوخت رسانی به کشتی های با تناژ بالا

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پروژه مهم توسعه و تعمیرات خط لوله 16 اینچ اسکله شماره 5 بندر شهید بهشتی به انبار نفت چابهار با توجه به زیرساخت ها، لازمه عملیاتی پویا و ایمن برای سوخت رسانی به کشتی های با تناژ بیشتر در چابهار می باشد.
ساخت لوله 16 اینچ در بندر شهید بهشتی چابهار برای سوخت رسانی به کشتی های با تناژ بالا
دکتر مصطفی نخعی در گفت و گو با چهاربهاران ضمن تاکید بر اهمیت پروژه مذکور اظهار کرد: با عنایت به توسعه روزافزون بندر چابهار و اجرای طرحهای مهم زیربنایی در منطقه بواسطه طرحهای توسعه ای بنادر چابهار، لزوم توجه به زیرساخت ها توسط شرکت ملی پخش در این منطقه بسیار مهم و ضروری می باشد.
وی با اشاره به توجه در زیرساخت های سوخت رسانی به کشتی ها افزود: خط لوله 16 اینچی که اسکله شماره 5 بندر شهید بهشتی چابهار را به انبار نفت سردار شهید شوشتری متصل می کند سبب سهولت انتقال فرآورده از کشتی به انبار سوخت می شود.
​وی فراهم شدن امکان پهلو گیری کشتی های با تناژ بیشتر و صرفه جویی در هزینه های حمل فراورده در آینده نزدیک را محتمل دانست و ادامه داد: چنین مواردی مورد تاکید و پیگیری مستمر مدیر عامل محترم شرکت ملی پخش فراورده های سوختی چابهار می باشد به طوری که اقدامات مهمی در دو ماه گذشته برای توسعه خطوط لوله سوخت رسانی در این بندر انجام شده است. 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب استان عنوان کرد: بلاستینگ، اعمال رنگ لایه اول و دوم و تاچ آپ 30 درصد از مفاد شرح اجرایی کار، انجام عمق سنجی و عملیات بیلد آپ 3 هزار و 300 نقطه بین لوپ های 7 تا 12، تخریب کلیه موانع سیویل بین لوپ 7 تا 12، ریسه کردن و جوشکاری کلیه اتصالات مربوط به توسعه خط لوله اسکله و خاکبرداری زیر لوله ها در مدت دو ماه گذشته انجام شده است.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه خاطرنشان کرد: در همین راستا ضمن افزایش تعداد نیروی انسانی شاغل در پروژه ساعات کاری نیز به 18 ساعت در روز و در دو شیفت افزایش یافته است که با نظارت مستقیم و بدون وقفه در حال اجرا می باشد.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 451095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *