۰

همایش های کذایی در چابهار را تعطیل کنید/ سفر بشاراسد به تهران تو دهنی به دشمنان بود

امام جمعه چابهارگفت: معاون رئیس جمهور و وزرا بهتر است مراسمات خود را در همان تهران برگزار کنند وقتی که باعث به زحمت انداختن اقشار مستضعف شامل بسیجیان، مردم و محرومین می شوند مطمئنا همایش های بی نتیجه زخمی بر دل محرومان چابهاری خواهد بود.
همایش های کذایی در چابهار را تعطیل کنید/ سفر بشاراسد به تهران تو دهنی به دشمنان بود
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار اظهار کرد: جا دارد از زحمات آیت الله سلیمانی که ۱۸ سال در این استان زحمت کشیدند همانطور که مقام معظم رهبری از ایشان تشکر کردند ما هم تشکر می کنیم و امیدواریم نماینده جدید استان توجه به حوزه های علمیه استان با توجه به فرمایش رهبری بیشتر کنند.

وی با اشاره به سالروز حمایت از مصرف کننده افزود: دیروز روز حمایت از مصرف کننده که مردم هستند بوده آیا دولت به عنوان خدمتگزار مردمی فرماندهی این جنگ اقتصادی را بر عهده ندارد، اگر نمایندگان و مسئولین مشکلات مردم را نمی دانند واویلاست و اگر می دانند و حل نمی کنند بدتر از آن است.

وی با اشاره به توزیع یارانه ای گوشت تصریح کرد: آیا وزیر کشاورزی تاکنون در صف توزیع گوشت ایستاده است بجای اجرای همایش های میلیاردی در چابهار که مردم فرش ندارند و روی زمین سیمان شده می خوابد آن وقت شما اسمش را هم می گذارید سرمایه گذاری خارجی و غذاهای کذایی و هواپیماهای کذایی صرف می کنید.

وی ضمن انتقاد به برگزاری چنین مراسماتی تاکید کرد: بروید و درهمان تهران چنین همایش های کذایی برگزار کنید با ماشین های گران قیمت جلوی چشم محافظان و بسیجیانی رفت و آمد می کنند که برخی روزها نانی برای خوردن ندارند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به دهم اسفند و سالروز ورود امام تشریح کرد: امام راحل فرمودند نگذارید اشرافی گری در کشور رواج پیدا کند آیا مسئولین ما هم به همین طریق عمل می کنند و مانند امام راحل بعد از وفاتشان تنها فرش و چند تشک باقی می گذارند.

وی با اشاره به شکست مستکبران و کفار در مقاومت کشور سوریه اذعان کرد: بشار اسد بعد از هفت سال به ایران آمد و مقام معظم رهبری به او لقب مرد قهرمان جهان عرب را دادند و سفر این مرد تنها برای تشکر از رهبری بود که نتیجه ایمان و اتحاد میان مسلمین بود.

امام جمعه چابهار با اشاره به پیام سفر بشار اسد به ایران عنوان کرد: پول زور و تهدید نمی تواند در دنیا پیروز شود و این سفر پاسخ محکمی به جدایی ایران و دمشق بود و دیدیم که چه جور بازوان رهبری را می بوسد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن خداوند در اعمال انسانی خاطرنشان کرد:گران فروشی و کم فروشی در معامله در جلوی چشم خدا بی حیایی است حتی خواندن نماز ظاهری در برابر خدا تمسخر است.
انتهای پیام/
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 453137
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *