۲
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

گردهمایی نخبگان حوزه تولیدات دیجیتال اقدام هنرمندانه سازمان فضای مجازی است

ادهم کرد گفت: گردهمایی نخبگان حوزه تولیدات دیجیتال اقدام هنرمندانه سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستان است.
گردهمایی نخبگان حوزه تولیدات دیجیتال اقدام هنرمندانه سازمان فضای مجازی است
به گزارش چهاربهاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: تاکنون با چنین شرایطی آشنایی نداشتم، اما برگزاری چنین رویداد هنرمندانه ای توسط سازمان فضای مجازی بسیج که اقدام های شایسته ای را در حوزه تولید محتوا و رسانه در سیستان و بلوچستان انجام داده، شایسته تقدیر است.

وی افزود: حضور تیم های جوان، خلاق و متخصص در راستای تولید محتوا از سراسر استان کار هنرمندانه و قابل تقدیری است که همه دستگاه های اجرایی می توانند از این ظرفیت بهره مند شوند، ورزش و جوانان نیز که در ستاد ساماندهی جوانان ردیف اعتباری خوبی گرفته است، می تواند از این جوانان در صورت تشکیل سمن حمایت کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: همان گونه که سیستان و بلوچستان به واسطه وحدت و همدلی مردمانش در بسیاری از عرصه ها از جمله امنیت، ورزش و نیروی جوان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، جبران عقب افتادگی های تاریخی در این استان با همدلی و همفکری سیستانی و بلوچ محقق می شود.

وی تاکید کرد: باید همه دست به دست هم دهیم که نخبگان سیستان و بلوچستان حمایت شوند تا شاهد توسعه این استان در بخش های مختلف باشیم، چنین موفقیت هایی به راحتی به دست نیامده، بلکه نظام برای آن هزینه کرده است.

کرد با اشاره به تاریخ سازی دانیال شه بخش در مسابقات جهانی بوکس صربستان گفت: برای بنده، جامعه ورزش سیستان و بلوچستان و سایر هم استانی ها مایه افتخار است که اولین مدال جهانی بوکس ایران توسط ورزشکاری از سیستان و بلوچستان قطعی شد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 457019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *