۸
فرماندار کنارک:

پروژه ایستگاه فاضلاب بندر کنارک بزودی به بهره برداری می رسد/ تسریع در طرح های زیرساخت شهری نیاز اصلی مردم است

عبدالغفور حوت گفت: پروژه ایستگاه فاضلاب کنارک به زودی تکمیل و تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد و آرزوی دیرینه مردم این شهرستان محقق خواهد شد.
پروژه ایستگاه فاضلاب بندر کنارک بزودی به بهره برداری می رسد/ تسریع در طرح های زیرساخت شهری نیاز اصلی مردم است
به گزارش چهاربهاران؛ عبدالغفور حوت؛ فرماندار کنارک در بازدید از پروژه ایستگاه فاضلاب بندر کنارک بیان کرد: پروژه ایستگاه فاضلاب شهرستان کنارک یکی از طرح های مهم شهری در حوزه زیرساخت که برای رفع چالش روان آب‌ها و تردد مردم است با حمایت و پیگیری استاندار و اداره آب و فاضلاب در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از نزدیک شاهد پیشرفت و چگونگی پروژه ها ایستگاه فاضلاب Dو تصفیه خانه قرار گرفتیم و امیدواریم این طرح مشکلات زیرساخت شهری را رفع کند.

فرماندار کنارک وی تصریح کرد: نگاه انقلابی استاندار مردمی استان به پروژه فاضلاب بندر کنارک علاوه بر تسریع پروژه باعث ایجاد تحول می شود و این عامل مهمی است که نور امید را در دل مردم شکل می دهد.

وی ادامه داد: ایستگاه فاضلاب D با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تصفیه‌خانه فاضلاب با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین کلنگ ایستگاه فاضلاب A به زودی به زمین زده خواهد شد. وی گفت: با بهره برداری پروژه فاضلاب دیگه ما شاهد معضل روان آب ها و فاضلاب در بندر کنارک نباشیم.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 457136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *