۰

راهپیمایی 13 آبان امروز مردم در چابهار یعنی شکوه، عزت و عظمت ملی

حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان در چابهار بار دیگر استکبار را در اسقی نقاط دنیا به لرزه انداخت.
راهپیمایی 13 آبان امروز مردم در چابهار یعنی شکوه، عزت و عظمت ملی
به گزارش چهاربهاران، این مراسم راس ساعت 9 صبح از خیابان امام خمینی (ره) چابهار آغاز و تا میدان شهدای تاسوعای حسینی ادامه یافت و اوج اقتدار و پایداری مردم با نظام اسلامی پررنگ تر از گذشته در چشم جهانیان دیده شد.
رئیس ثبت احوال چابهار در حاشیه این راهپیمایی با شکوه در گفتگو با چهاربهاران، گفت:همان طور که مردم آگاه و فهیم چابهار در ایام  مختلف حضور پررنگی داشتند، در راهپیمایی 13 آبان حضور خود را پررنگ‌تر کرده، آنها با مشت‌های خود، نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.
عیسی مرادقلی با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمنان با حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان خنثی می‌شود، افزود: حضور گسترده دانش آموزان که نسل جوان هستند از اهمیت بسزایی برخوردار است و همراهی و شعار واحد دانش آموزان در مقابل حرف‌های بی‌ربط ترامپ، پشت گرمی و دلگرمی خوبی برای مسئولین است.
وی با بیان اینکه مسئولین باید راه و روش مقام معظم رهبری در پیش گیرند، گفت: اگر مسئولین راه رهبری را ادامه دهند، مردم هم پشت آنان هستند.
مرادقلی با اشاره به ایام شهادت شهید فهمیده روز بسیج دانش آموزی که روز مرگ بر استکبار نیز نامگذاری شده، افزود: دشمن همیشه در حال تست‌زنی ملت ایران است که با مردم آگاه و فهیم ایران هم با حضور به موقع خیلی از برنامه‌های آنان را بهم می‌زنند و جلوگیری از شرارت‌های دشمنان می‌کنند.
 وی سستی در برابر دشمنان را دارای تبعات سخت دانست و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان دشمنانی است که حرف‌های بی‌ربطی می‌زنند.
این مقام مسئول عنوان کرد: شهید فهمیده در سال 59  با کار خودش موجی ایجاد کرد که در آن زمان به فرمان حضرت امام(ره) خیلی‌ها شوق رفتن به جبهه‌ها را داشتند.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی اذعان کرد: در اوج سروصداهایی که ازسوی برخی در این زمان برپا شده بود، شهید حججی را خداوند حجتی برای ما قرار داد و سبب شد خیلی‌ها بعداز شهادت شهید حججی بیدار شوند و راسخ‌تر شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهادت جوانان الگویی برای ما است و نقشی که شهدا در جامعه دارند، بیشترین تاثیر  خود را در جوانان می‌گذارد.
​انتهای پیام/
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 450510
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *