۰

اعلام مسیرهای راهپیمایی چابهار، کنارک و نیکشهر بمناسبت 13 آبان/ تحریم ها هیچ خللی در اهداف انقلابی مردم ایجاد نمی کند

13 آبان نماد مبارزه با آمریکای ستمگری است که هدفش سواستفاده و منفعت طلبی از کشورهای مسلمان دنیاست تا خود را قدرت برتر دنیا معرفی کند.
اعلام مسیرهای راهپیمایی چابهار، کنارک و نیکشهر بمناسبت 13 آبان/ تحریم ها هیچ خللی در اهداف انقلابی مردم ایجاد نمی کند
به گزارش چهاربهاران، با فرارسیدن ایام الهی 13 آبان مردم بلوچ با اصالت و مرز دار جنوب سیستان و بلوچستان آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی در شهرستان های چابهار، کنارک، نیکشهر و توابع زیر مجموعه خود همانند سایر شهرهای استان و کشور با عمل به کلام قرآن که می فرماید بر دشمنان خود مرگ بفرستید و قیام کنید با انتشار بیانیه های مختلفی اعلام کردند.
جانشین سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار به خبرنگار ما گفت: مسیرهای راهپیمایی 13 آبان فردا از ساعت 9 صبح از روبروی بانک تجارت مرکزی در خیابان امام خمینی آغاز و تا میدان شهدای تاسوعای حسینی اجرا خواهد شد.
غلام رضا آرامش با اشاره به محدودیت های ترافیکی این محور ها افزود: از ساعات اولیه صبح فردا از درمانگاه سیدالشهدا خیابان امام خمینی تا سه راهی فردوسی تردد کلیه وسائط نقلیه ممنوع می باشد و تمامی مسیرهای عبوری به این محور مسدود می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنارک به خبرنگار چهاربهاران گفت: راهپیمایی مردم کنارک در روز 13 آبان ساعت هشت و 30 دقیقه صبح فردا از میدان بسیج آغاز و تا خیابان ساحلی شهرستان پایان می یابد.
به گفته عیدالله سارانی محدودیت های ترافیکی از اوایل صبح فردا در همین محور دایر و کلیه مسیرهای عبوری به مسیر راهپیمایی مسدود می باشد.
رئیس سازمان تبلیغات نیکشهر نیز به خبرنگار ما گفت: شروع راهپیمایی 13 آبان در نیکشهر از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح از میدان بسیج به سمت مدرسه امام رضا(ع) خواهد بود و محدودیت ترافیکی در  همین مسیر اعمال می شود.
علی رئوفی این راهپیمایی را وظیفه اعتقادی مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: 13 آبان یعنی صیانت از امنیت و دارائی ملت ایران چراکه به کمک خداوند دشمنان اسلام نتوانند جرات جسارت و نزدیک شدن حیله گرانه به مردم ما را داشته باشند.
​انتهای پیام/
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 452223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *