۰

گلزن برتر لیگ فوتبال: خانم گلی نیازمند آمادگی روحی و روانی است

ملی‌پوش فوتبال زنان ایران گفت: تمرینات مداوم، آمادگی روحی، روانی و بدنی مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند به فوتبالیست‌ها در راه کسب عنوان گلزن برتر لیگ کمک کند.
گلزن برتر لیگ فوتبال: خانم گلی نیازمند آمادگی روحی و روانی است
به گزارش چهاربهاران، «سمیه خرمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این فصل توانستم با زدن ۲۷ گل برای وچان کردستان در صدر جدول گلزنان برتر لیگ برتر فوتبال زنان قرار بگیرم و با این تیم به نایب قهرمانی برسیم. اگر چند موقعیت را برابر شهرداری بم از دست نمی‌دادیم، فاصله زیادی با قهرمانی نداشتیم.
وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان دیگر برای آنکه به عنوان بهترین گلزن برتر دست یابند، چه اقداماتی باید انجام بدهند، گفت: این بازیکنان باید تمرینات مداوم داشته باشند و خواب و خوراک آنان با برنامه و علاوه بر آن بدنی آماده داشته باشند. همچنین فوتبالیست‌ها برای بهترین شدن نیازمند رسیدن به سطح عالی از نظر روحی و روانی هستند و باید همواره در زمین در خدمت تیم باشند.
ملی‌پوش فوتبال زنان عنوان کرد: تاکنون وچان کردستان ۸۰ درصد از مطالبات ما را پرداخت کرده است. همچنین از باشگاه‌ها در این مدت برای بازی در فصل بعد لیگ برتر فوتبال زنان پیشنهادهایی گرفتم اما هنوز در این زمینه تصمیمی اتخاذ نکردم.
وی یادآور شد: پیشرفت لیگ برتر فوتبال زنان در گرو توجه بیشتر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. همچنین حضور رسانه‌ها و پخش تلویزیونی می‌تواند نقش موثری در جذب حامیان مالی و رشد فوتبال زنان داشته باشد.
خرمی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان در فصل آینده اظهار داشت: به نظرم سازمان لیگ باید به دلیل بحران کرونا برنامه کاملی برای حضور تیم‌ها در فصل آینده داشته باشد تا همه بتوانند با رعایت پروتکل بهداشتی و بدون هیچ مشکلی در بازی‌ها حضور یابند.
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 455507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *