۰

گسترش مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی با محوریت بانوان

مشاور فرماندار چابهار در امور بانوان گفت: مشاغل خانگی با محوریت بانوان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بانوان منطقه در حوزه صنایع دستی حمایت و گسترش یابد.
گسترش مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی با محوریت بانوان
به گزارش چهاربهاران آیلین سعیدی در اولین نشست هم اندیشی بانوان شاغل در ادارات و بانوان فعال در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان چابهار که در فرمانداری برگزار شد افزود: استفاده از ظرفیت های بالقوه بانوان در حوزه های مدیریتی، ایجاد کارگاه های تخصصی به منظور جلب مشارکت بانوان به ویژه تشکیل مجمع خیرین بانوان بسیار حائز اهمیت است.

‏ وی با اشاره به حمایت از بانوان در محلات حاشیه نشین ادامه داد: پشتیبانی از بانوان در حواشی شهر به ویژه در زمینه آسیب شناسی موضوعات اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب و تامین ا‌وقات فراغت این قشر در جامعه همواره از نکات مهم مورد تاکید بانوان می باشد.

سعیدی ادامه داد: شناخت صحیح نسبت به زن، شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌های آنان و تغییر نگاه مردسالارانه در تمامی امور می تواند تاثیر به‌سزایی در ارتقای جایگاه زنان داشته باشد.

وی با بیان اینکه زنان همواره همدوش مردان در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و تاثیرگذار داشته‌اند، اضافه کرد: باید تلاش شود تا ظرفیت های زنان به صورت دقیق شناسایی شود و زمینه شکوفایی این استعدادها اندیشیده شود.

انتهای پیام/
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 453721
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *