۰

مبلمان شهری چابهار در شان میزبانی مسافران نیست/ فرودگاه کنارک تاخیر در پروازها را رفع کند

امام جمعه موقت چابهار از عدم مناسب بودن مبلمان شهری چابهار برای میزبانی مسافران نوروزی استان های کشور که به این خطه سفر می کنند انتقاد کرد.
مبلمان شهری چابهار در شان میزبانی مسافران نیست/ فرودگاه کنارک تاخیر در پروازها را رفع کند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین احمد قاسم زاده در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: گاها دیده می شود که تاخیر در پروازهای رفت و برگشتی پروازهای فرودگاه کنارک برای مسافران مشکل ایجاد می کند که باعث می شود خاطره خوشی برای میهمانان نوروزی به یادگار نماند.
وی شهرداری چابهار را به توجه بیشتر منظر شهری توصیه و افزود: مبلمان شهری چابهار شامل جداول، پیاده روها و خیابان ها شایسته شهر استراتژیک چابهار نیست و کادر اجرایی شهرداری بایستی هر چه سریعتر کمبودات حاضر را برطرف کنند.
امام جمعه موقت چابهار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم تاکید کرد بیداری و هوشیاری ملت ایران همیشه مشهود بودت، مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی هیچگاه اجازه نمی دهند کشور به دست نااهلان بیفتد و با توجه علمی پیشرفت های کشور را دوچندان می کنند.
حجت الاسلام قاسم زاده زیاده خواهی های آمریکا در مقابل ملت و دولت ایران را محکوم کرد و گفت: آمریکا دشمن واقعی ملت های مسلمان به ویژه ایران است و هیچگاه نمی خواهد این کشور مردمی پیشرفت کند.
وی سخنان رهبری را رهروی واقعی و راستین برای ملت دانست و تشریح کرد: در چهل سالگی این انقلاب فراز و نشیب های زیادی را گذرانده ایم مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کردند همچنانکه امروز و درسال گذشته از تحریم های ظالمانه خصم زمانه با اراده عبور کردیم.
وی توجه به شعار امسال را هدف اصلی توسعه کشور دانسته و عنوان کرد: توجه به رونق تولید در کشور فصل الخطاب سخنان مقام معظم رهبری باعث پیشرفت وحل شدن مشکلات کشور خواهد شد و مسئولین باید شانه به شانه مردم در ارتقای تولید بکوشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ایمان از خصایص اصلی مومن به شمار می آید خلوص قلبی در کنار عمل باعث تعالی انسان می شود اینکه مومن دستگیر هم نوع خود شود رضایت خداوند را در بردارد و از بالاترین برکات و حسنات در نزد خداوند خواهد بود.
انتهای پیام/
جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 453225
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *