۰

بلوغ انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران/دولت در اداره کشور به جوانان اعتماد کند

امام جمعه چابهار گفت: برخی ها می گویند انقلاب اسلامی در چهل سالگی پیر شده است ولی این انقلاب به بلوغ خود رسیده است همانطور که می بینیم ما بزرگترین کشور صادر کنند علم و دانش به دنیا هستیم و این از برکات انقلاب می باشد.
بلوغ انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران/دولت در اداره کشور به جوانان اعتماد کند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: انقلاب ما به رهبری، پیام ها و اهداف اسلامی وابسته می باشد و دشمن فکر می کرد مردم به جسم و جان امام و پیروانش وابسته اند خیلی ها را ترور کردند ولی در حقیقت این اهداف والای انقلاب اسلامی بود که مردم ما پایبند ارزش ها می باشند.
وی با اشاره به راه راستین این انقلاب افزود: اسلام ما به قرآن و خدا وابسته است دشمن فکر می کرد با بستن فرودگاه ها می تواند جلوی ورود امام راحل را بگیرد ولی بعد از سه روز امام دولت تعیین کرد و بعد از ۱۰ روز انقلاب ما تصویب شد.
خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: امروز مصادف با اولین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی می باشد و مردم سالاری ما همواره در انتخابات دنیا زبانزد بوده است، برادران عزیز رهبری همواره مدافع ۲۵ میلیون رای مردم بوده و به قانون احترام می گذارند.
وی اقتصاد را سرلوحه کار دولت توصیه و تاکید کرد: یک عده امروز مردم را در گران کردن و مشکلات اقتصادی عصبانی می کنند و از طرف دیگر حاشیه سازی میکنند که چرا اینترنت اینچنین می باشد و یا حجاب را به چالش می کشند آقای رئیس جمهور شما باید به فکر مشکلات اقتصادی کشور باشید.
حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: مثل گذشته به جوان ها اعتماد کنید چرا قوه قضائیه، مجلس و دولت ما به از جوانان برای اداره کشور استفاده نمی کنند مسئولیت بدهید و اعتماد کنید به جوانان ما، حسن باقری کسی بود که رهبری از ۲۲ سالگی به ایشان اعتماد کرد و میدان داد و امروز در مقامات عالی سپاه قرار دارد.
وی با اشاره به پیروزی مردم در انقلاب تشریح کرد: ایمان باعث شد تا اسلام و ارزش های الهی را محقق کنید مقابل استکبار بایستید و بهمن امسال یادآور ایستادگی و صبر در مقابل ظلم و فساد می باشد.
وی با اشاره به خصایص اخلاقی مومن تصریح کرد: مومن باید سراغ بهترین مسائل اخلاقی برود ما باید به لحاظ فکر و سیاست بهترین باشیم تا حرکت در مسیر کمال به درستی انجام شود.
امام جمعه چابهار در پایان خاطرنشان کرد: ما قبل از چهل سالگی کجا بودیم و امروز کجا هستیم ما یک جاده آسفالته روستایی و یا گاز کشی قبل از انقلاب نداشتیم ولی در این چهل ساله بیمارستان های مجهزی داریم که برخلاف قبل از انقلاب خارجی ها داخل کشور برای درمان می آیند ما کجا بندر و کشتی قبل انقلاب داشتیم و اگر یک مقدار به جوانان اعتماد شود سایر صنایع ما هم مانند دارو، علم و تکنولوژی به کشورهای دیگر صادر می کنیم.
انتهای پیام/
جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 452945
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *