۰
امام جمعه موقت چابهار:

جنگ 33 روزه لبنان یادآور نصرالهی ست/فساد اقتصادی از کشور برچیده شود

امام جمعه موقت چابهار گفت: سه قوه باید با عمل به قوانین از فساد اقتصادی جلوگیری کنند چراکه هر ضربه ای که به نظام اسلامی به لحاظ اقتصادی وارد شود تبعات دنیوی را برای مسلمین و تبعات اخروی را برای مسببین در برخواهد داشت.
جنگ 33 روزه لبنان یادآور نصرالهی ست/فساد اقتصادی  از کشور برچیده شود
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین محسن ساغریان در نماز جمعه امروز اظهار کرد: سالروز یکی از دستاوردهای حزب الله در سالروز نبرد نیروهای غیبی با شیطان در پیش است و این جنگ‌همه جانبه علیه لبنان توسط نیروهای مصر، عربستان، امارات و کشورهای غربی انجام شد که قصد خلع سلاح این کشور را داشتند که با نصر الهی نتوانستند و امروز حزب الله قدرت گرفت.
وی با اشاره به تاثیر حضور حزب الله در منطقه افزود: یکی از دیگر ثمرات جنگ ۳۳ روزه حزب الله این بود که همواره کابینه صهیونیست از ترس خود می گوید نگذارید نیروهای حزب الله و ایران به ۱۰۰ کیلومتری مرزهای ما نزدیک شود.
امام جمعه موقت چابهار ادامه داد: مهمترین بازیگران عرصه بین الملل نیز نتوانستند در این جنگ پیروز شود و نصر الهی همواره کمک رسان مسلمانان خواهد بود به طوری که امروز می بینیم حزب الله با حداقل نیرویی که داشتن با شجاعت و غیرت توانست دست متجاوزین را از مرزهای خود دور کند.
حجت الاسلام ساغریان با اشاره به تاثیر اقتصاد در کشور عنوان کرد: همواره اشتغالزایی با حمایت از تولید داخلی امکان پذیر است سرمایه گذاران باید با اتکا به نصرالهی از تولید داخلی حمایت کنند تا علاوه بر اینکه موجب اشتغالزایی شود نهایتا اقتصاد کشور را خود کفا کند.
وی با اشاره به همایش مبارزه با فساد اداری تصریح کرد: مقام معظم رهبری به رؤسای سه قوه تذکر داده اند که این سمینارها می خواهد چه کار برای شما سران سه قوه انجام شده مگر قوانین برای شما روشن نیست و باید با مفسدان اقتصادی محکم برخورد شود.
وی با اشاره به اقتصاد پاینده تاکید کرد: اقتصاد ما باید در دولت، مجلس و قوه قضاییه به جایی برسد که هیچ کس حتی فکر خلاف و اختلاس در کشور به ذهنش خطور نکند و عوامل کشور باید در پاک ترین معاملات و تعاملات پولی قرار داشته باشند.
​حجت السلام ساغریان خاطرنشان کرد: کسانی در بدنه اقتصادی کشور باشند که از غربال های قوی گزینشی عبور کرده همچنین فاقد سو پیشینه قبلی و به آرمان های نظام و انقلاب پایبند باشند همواره باید مجرمان اقتصادی با قوه قهریه قوه قضاییه محاکمه شوند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 451847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *