۰
نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی؛

برائت از سران فتنه وظیفه همه آحاد مردم است/ ۹ دی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب بود

نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی آمریکا و رسانه های بیگانه از جریان یا حرکتی در کشور حمایت می کنند باید به این نتیجه رسید که فتنه ای در آن نهفته است.
برائت از سران فتنه وظیفه همه آحاد مردم است/ ۹ دی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب بود
عبدالغفور ایران نژاد در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: فتنه سال ۸۸ و حماسه ای که بعد از آن توسط ملت رقم خورد برگ زرین دیگری بر افتخارات این انقلاب بود و تو دهنی محکمی بر دهان استکبار جهانی زده شد.
وی بیداری ملت را در ۹ دی ۸۸ تحسین برانگیز دانست و افزود: هشت ماه سکوت مردم فتنه گران را بیدار نکرد و ملت وقتی دیدند آشوبگران از کشتار و هتک حرمت به مقدسات اسلامی در ماه محرم دریغ نمی کنند به میدان آمدند تا به دنیا نشان دهند برای کشورشان تا پای جان ایستاده اند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فتنه و دسیسه همواره توسط دشمنان کشور برای رسیدن به اهداف شوم طراحی و اجرا می شود تا ملت مسلمان گمراه شوند.
وی با اشاره به تدبیر بلند رهبری در فتنه ۸۸ تاکید کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب با صبوری و دعوت به قانون خواستار پیگیری فتنه گران شدند ولی طرف های مقابل به توصیه رهبری توجه نکردند و رویه آشوب را در پی گرفتند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حالی انقلاب به چهل سالگی نزدیک می شود که این ملت دوران سختی ها، جنگ ها و فتنه های مختلفی را با درایت پشت سر گذاشته و خداوند همواره حامی حق می باشد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب: 452761
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *