۰
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار:

198 نفر از مهارت فنی و حرفه ای در مرکز علمی کاربردی چابهار فرا گرفتند/ آموزش های مهارتی با توجه به نیازهای چابهار برگزار می شود

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: ۱۹۸ نفر کارآموز در چهار رشته تعمیر لوازم خانگی، برق صنعتی، ساختمان و جوشکاری مهارت های فنی را در این مرکز علمی کاربردی فرا گرفتند.
198 نفر از مهارت فنی و حرفه ای در مرکز علمی کاربردی چابهار فرا گرفتند/ آموزش های مهارتی با توجه به نیازهای چابهار برگزار می شود
به گزارش چهاربهاران، ازیر بلوچ با اشاره به ماموریت اصلی مراکز علمی- کاربردی اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی علاوه بر آموزش سطوح (کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد)، آموزش بین سطوحی را برای کارآموزان برگزار می کند و دوره های کوتاه مدت مهارتی و فنی را در یک ترم (سه تا چهار ماه) طی کنند.

وی در خصوص رشته های مهارتی افزود: در یک سال اخیر با اعلام فراخوان عمومی و مکاتبه با فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان چابهار کارآموزان در رشته های جوشکاری، برق صنعتی و ساختمان و تعمیرات لوازم خانگی مهارت لازم را کسب کرده اند که بیشتر آنان جذب بازار کار می شوند.

بلوچ بیان کرد: تا کنون بیش از سه هزار نفر از این مرکز در 14 رشته مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش آموخته شده اند و هم اینک یک هزار و 100 دانشجو در دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته در حال تحصیل هستند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار آمادگی کامل برای آموزش نیروی انسانی مورد نیاز و ماهر برای صنایع مختلف نظیر پتروشیمی، فولاد، گاز، معادن، کارگاه ها و کارخانه های مستقر در سطح شهرستان چابهار را دارد.

ازیر بلوچ با اشاره به رشته های مورد نیاز صنایع چابهار تصریح کرد: سه رشته جدید ایمنی کار و حفاظت فنی، هنرهای تجسمی گرایش گرافیک و عمران نقشه برداری از جمله رشته های مورد نیاز صنایع و کارخانه های چابهار است.

انتهای پیام/

 
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 450547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *