۰
صبح امروز اتفاق افتاد؛

انفجار بمب در چابهار/ 4 شهید و 15 نفر مجروح شدند/ شهر در امنیت کامل است

طی دو انفجار در حمله انتحاری در محل مرکز فرماندهی انتظامی چابهار دو کشته و تعداد ۲۳ زخمی به بیمارستان چابهار منتقل شدند.
انفجار بمب در چابهار/ 4 شهید و 15 نفر مجروح شدند/ شهر در امنیت کامل است
به گزارش چهاربهاران ساعت 9 بامداد امروز طی دو انفجار در مرکز فرماندهی انتظامی چابهار چند تروریست به درک واصل و تعدادی از هموطنانمان شهید و زخمی شدند.

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار اقدامی انتحاری را انجام داد.

رحمدل بامری افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی  مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

در میان مجروحان شماری زن و کودک نیز به چشم می خورند که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده اند.

رئیس بهداشت و درمان چابهار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ساعتی قبل طی دو انفجار در درب ورودی مرکز فرماندهی انتظامی محل چهارراه کوزه چابهار هنگامی که خودروی انتحاری قصد ورود به محل انتظامی را داشته دو سرباز شهید می شوند.

وی با اشاره به انتقال ۹ زخمی در دقایق اولیه انفجار از محل حادثه به بیمارستان افزود: نیروهای اورژانس چابهار با انتقال ۹ مجروح به وسیله آمبولانس اقدام به عملیات اورژانسی کردند و سه مجروح نیز توسط نیروهای مردمی به بیمارستان منتقل شده است.

اعلایی حال دو نفر از مجروحین را وخیم اعلام و تاکید کرد: در این حمله کلیه اقدامات اورژانسی به صورت ویژه رسیدگی و مداوا در حال انجام می باشد.

رئیس بیمارستان چابهار نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در این حادثه دو سرباز شهید شدند و طی آخرین آمار تعداد ۲۳ زخمی در بیمارستان در حال مداوای فوری توسط کلیه کادر پزشکی بیمارستان می باشند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 452537
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *