۰
با پیگیری های اداره علوم پزشکی ایرانشهر؛

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) پیمانکار ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مسئولین علوم پزشکی ایرانشهر مراحل ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه اجرا می شود.
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) پیمانکار ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار
مسعود اعلایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: ارتقای شاخص های آموزشی و درمانی پروژه بیمارستان 540 تختخوابی  شهرستان چابهار پس از مدت ها تاخیر وارد فاز اجرایی شد.
وی با اشاره به تکمیل راه دسترسی به بیمارستان در مدت زمان مشخص افزود: ایجاد راه دسترسی به بیمارستان و تسهیل برای کلنگ زنی بیمارستان، با قید فوریت شروع شده و با نظارت و کار شبانه روزی پیمانکار، پیشرفت 70 درصدی مسیر منتهی به محل ساخت بیمارستان به دست آمده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: بیمارستان 540 تختخوابی در زمینی به وسعت 20 هکتار شامل تمام بخشهای اورژانس، جراحی، داخلی، کودکان، زنان و زایمان، مراقبت های ویژه CCU و ICU، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه می باشد.
وی با اشاره به اضافه شدن 540 تخت بعد از احداث بیمارستان تاکید کرد: بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار تنها بیمارستان شهرستان بوده که با توجه به رشد فزاینده جمعیت و چشم انداز جمعیت ۵ میلیونی در سال های متمادی نیازمند افزایش زیرساخت های متفاوت درمانی می باشد.
اعلایی با بیان آموزشی و تربیت نیروی متخصص و ماندگار بومی در پاسخگویی نیاز درمانی چابهار عنوان کرد: بهره‌برداری از بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی می‌تواند بسیاری از مشکلات درمانی مردم شهرستان را مرتفع کند و نیاز درمانی جمعیت کنونی مردم چابهار را به حد استاندارد برساند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 452611
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *