۰
امام جمعه چابهار در خطبه های امروز؛

معاهده FATF بوی کاپیتولاسیون می دهد/ اربعین عامل اصلی وحدت ملت های مسلمان است

امام جمعه چابهار گفت: اربعین یک مراسم عادی نیست بلکه جلوه ای حقیقی از اسلام است که به دنیا عرضه می شود به طوری که دشمنان را زبون کرده و اتحاد ملت های اسلامی را رقم زده است.
معاهده FATF بوی کاپیتولاسیون می دهد/ اربعین عامل اصلی وحدت ملت های مسلمان است
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در نماز جمعه امروز چابهار اظهار کرد: در سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون در مجلس شورای اسلامی قرار داریم که امام راحل با آن مخالفت کرد، محمد رضا پهلوی ذلت را به حدی رسانده بود که در مقابل دشمن مانند موش آب کشیده رفتار می کرد و در برابر مردمش مانند سلطنت طلب ها بود در این قانون اگر آشپز آمریکایی هر تجاوزی در کشور انجام می داد هیچ کس در داخل کشور نمی‌توانست او را محاکمه کند.
​وی با اشاره به ننگین بودن معاهده FATF افزود: امام نسبت به قانون کاپیتولاسیون اعتراض کردند که باعث شد به ترکیه تبعید شوند، این ایستادگی در راه خدا در امر به معروف و نهی از منکر بالاتر از درک کردن لیله القدر کنار حجرالاسود است که متاسفانه از قانون FATF هم همان بوی کاپیتولاسیون می آید.
امام جمعه چابهار ادامه داد: دولت می گوید اگر این قانون را تصویب کنیم بهانه را از آمریکا می گیریم، مگر نمی دانید آمریکا هر جایی که توانسته بر ضد ما عمل کرده و اگر توانایی داشت هر نوع سواستفاده را از کشور ما می کردند در این لایحه سردار سلیمانی و سپاه را تروریست می خوانند و این معاهده ذلت بار جزو اعمال شبهه ناک محسوب می شود و امیدواریم این قانون در شورای نگهبان تصویب نشود تا ملت زیر بار این ذلت نروند.
وی اربعین را عاملی بزرگ برای اتحاد مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد: اربعین نشانه ایمان است می بینیم که شیعه و سنی در هر کجای عالم با هر رنگ و نژاد به سمت کربلا می روند تا در روز اربعین بگویند السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام، و طبق فرموده مقام معظم رهبری در جمع خانواده های مدافع حرم اگر این اربعین با عظمت برگزار می شود بخاطر فداکاری شهدای مدافع حرم می باشد که بیش از ۲۵ میلیون جمعیت در این آیین بزرگ شرکت می کنند.
وی نابودی داعش را یکی از بزرگترین عوامل برگزاری امروز اربعین دانست و خاطرنشان کرد: داعشی ها به جایی رسیده بودند که برد خمپاره ۶۰ آنها به کربلا می رسید و اگر این مدافعان نبودند حرامیان آل سعود، وهابیون و داعشی های ملحد کربلا را مورد هجوم قرار می دادند.
​انتهای پیام/
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 452158
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *