۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز امروز؛

انتخاب نماینده مجلس انقلابی باعث توسعه کشور می شود/FATF چیزی از کاپیتولاسیون کم ندارد

امام جمعه چابهار گفت: نماینده مجلسی که با جوجه و چلوکباب از طرفداران خود در انتخابات پذیرایی کند همان می شود که FATF و CFT را تصویب و بزدلانه با سرنوشت ملت مسلمان ایران در مقابل آمریکا بازی می کند.
انتخاب نماینده مجلس انقلابی باعث توسعه کشور می شود/FATF چیزی از کاپیتولاسیون کم ندارد
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار اظهار کرد: نماینده های شوراها و مجلس موقع انتخابات چلوکباب و جوجه می دهند و این طور می شود که FATF تصویب می کنند و می گویند بهانه گیری آمریکا کم می شود پس روزی که کاپیتولاسیون در ایران تصویب می شد آن هم درست بود ولی امام راحل با این قانون ضد اسلامی مبارزه کرد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچوقت دلشان با این انقلاب صاف نمی شود افزود: کفر و استکبار جهانی ابدا با شما یک دل نخواهد شد و نمایندگان ما می خواهند بگویند هر چه دشمن می گوید باید بگوییم چشم، اینان توقعاتشان از ما کم نخواهد شد و بی خود با تصویب ۲۰۳۰ و CFT دنبال کسب رضایت دشمن نروید.
​امام جمعه چابهار مومن واقعی را در مقابل کفر قدرتمند و نترس دانست و تاکید کرد: تحریم و خواسته های آمریکا برای انقلابی واقعی بی معنا بوده و نمایندگان ما نباید با لابی گری در رای دادن به لوایح مورد رضایت آمریکایی رای دهند و با سرنوشت ملی بازی کنند.
وی با اشاره به حماسه اربعین امسال ادامه داد: این ملت خدا و ائمه اهل بیت را دارد و دیدید که برای ابا عبدالله الحسین علیه السلام چه کردند ما نیازی به آمریکا و اروپا نداریم، مسئولی که با دروغ به ریاست می رسد و یا با وعده دروغ در انتخابات به پیروزی می رسد بخاطر شهرت است یا بخاطر خداوند، خدمت به مردم را می طلبد.
وی ضمن تشکر از نیروهای بسیج، سپاه، انتظامی و اطلاعات در خصوص عزاداری دوماه گذشته در چابهار تشریح کرد: در اربعین امسال از مردم چابهار جمعیت خوبی به زیارت عتبات عالیات رفتند چراکه مسئله اربعین خار چشم استکبار جهانی است و حتی دیروز در مشهد بیش از پنج میلیون زائر علی بن موسی الرضا (ع)بودند و این از برکات انقلاب اسلامی می باشد.
حجت الاسلام موسوی ضمن برائت مسلمانان جهان از گروهک های تکفیری دست نشانده استکبار جهانی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر گروگان های میرجاوه که گرفتار ددمنشانه استکبار جهانی شده اند آزاد شوند و ایران به هیچ عنوان از مواضع قدرتمند خود در این خصوص کوتاه نخواهد آمد.
​انتهای پیام/
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 452262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *