۰
امام جمعه چابهار؛

حرف های خنده دار رئیس جمهور آمریکا دیگر رنگی ندارد/نیروی دریایی سپاه و نیروی انتظامی سرمایه های بزرگ کشورند

امام جمعه چابهار گفت: در آستانه روز نیروی دریایی سپاه مقتدر و هفته ناجا قرار داریم که این یوم یادآور روزی بود که تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در محاصره سپاه قرار گرفتند و مانند زنان فرزند مرده گریه می کردند.
حرف های خنده دار رئیس جمهور آمریکا دیگر رنگی ندارد/نیروی دریایی سپاه و نیروی انتظامی سرمایه های بزرگ کشورند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی اظهار کرد: نیروی انتظامی امروز پشتوانه زندگی بانشاط و آرامش جامعه است و مردم هر جا این عزیزان را می بینند احساس امنیت می کنند و ملت در سایه جانفشانی آنها در آسایش قرار دارند.
وی با اشاره به شبهات دشمنان کشور در خصوص نیروی انتظامی افزود: بعضی مفسدین می گویند نیروی انتظامی چکار می کند؛ اگر ما راحت می خوابیم مدیون همین ها هستیم و الان که آمریکا در افغانستان حضور پیدا کرده است می بینیم که مواد مخدر چند برابر رشد کرده است و اطلاعات نیروی انتظامی در این زمینه خوب عمل کرده است.
امام جمعه چابهار ادامه داد: نیروی انتظامی با حضور فعال خود مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی می باشد همچنین نیروی دریایی سپاه تنها نیروی منسجمی است که با عده کم و توان بالا در ۱۶ مهر ماه های کوپتر آمریکا را ساقط کردند و آمریکا گفت ما در دنیا قدرتی به اندازه تفنگدارانمان نداریم و نیروی دریای سپاه نشان داد که زبون ترین نیروها همین تفنگداران آمریکایی هستند که مانند زن فرزند مرده میلرزیدند و اشک می ریختند.
 وی با اشاره به حضور مقتدرانه سپاه در کشور عنوان کرد: امروز به عنوان افتخار جامعه اسلامی سپاه در حال درخشیدن است در این برهه حساس از انقلاب بسیج سازندگی در چند صد هزار روستا در حال فعالیت هستند و افتخار ما این است که اگر ما سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ارتش و اطلاعات داریم این است که اینها در خدمت مردم می باشند.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: ما باید این عنصرها را حفظ کنیم به طوری که پدر موشکی اسرائیل در مورد یکی از موشک هایی که ما ساخته ایم گفت من به احترام سازنده آن موشک از جا بلند می شوم کلاهم را به احترام بر می دارم زیرا در تمام دانشگاهها دنیا تدریس کردم و چنین علمی ندیدم که با این دقت موشک ساخته و به هدف مشخصی در هزار کیلومتری برخورد کند.
وی با اشاره به حمله سپاه به مواضع اخیر تکفیری ها در سوریه خاطرنشان کرد: وقتی که پایگاه آمریکا خبیث پنج کیلومتر با مواضع برخورد موشک داعشی وجود داشت تنشان لرزید و دل مردم ما از این اقدام سپاه شاد شد، آقای ترامپ این چهار ماهی که برای نابودی ایران وعده دادی خواب، خیال و توهمی بیش نیست و اربعین همه دنیا رویش های این انقلاب را خواهند دید.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
 
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 452078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *