۰

پژمان‌فر: ما منتظر رسیدگی قوه قضائیه به گزارش موسسات مالی اعتباری هستیم/مطهری: نامه درخواست امروز ارسال می‌شود

نایب رئیس دوم مجلس گفت: نامه درخواست رسیدگی به گزارش موسسات مالی اعتباری نوشته شده و امروز به قوه قضاییه ارسال می‌شود.
پژمان‌فر: ما منتظر رسیدگی قوه قضائیه به گزارش موسسات مالی اعتباری هستیم/مطهری: نامه درخواست امروز ارسال می‌شود
به گزارش چهاربهاران، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات طی تذکری با استناد به تبصره یک ماده 236 آیین نامه در صحن علنی امروز دوشنبه(ششم شهریور ماه)‌گفت: این ماده تأکید می‌کند که گزارش تأیید شده در مجلس برای رسیدگی به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده تا خارج از نوبت رسیدگی شود.
وی ادامه داد:‌ گزارش موسسات اعتباری هم در صحن تصویب شد و قرار بود به قوه قضاییه ارسال شود که تاکنون ما و مردم منتظر نتیجه آن هستیم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی همچنین با اشاره به درخواست 11 نفر از نمایندگان برای رسیدگی به قانون تسهیل ازدواج اذعان داشت:‌ این نمایندگان تقاضای اجرای ماده 236 را درمورد این قانون داشتند که بعد از بررسی‌ها مشخص شد تقریبا کل این قانون اجرا نشده است.
وی بیان داشت: ‌کمیسیون فرهنگی گزارشی در این باره به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده که ما خواستار قرارگرفتن آن در دستور کار صحن علنی هستیم.
مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر پژمان‌فر گفت: نامه درخواست رسیدگی به گزارش موسسات مالی نوشته شده و قرار است امروز به قوه قضاییه ارسال شود.
وی تصریح کرد: گزارش قانون تسهیل ازدواج هم در نوبت دستور کار مجلس قرار دارد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 450121
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *