۰

پلیس چابهار قاتل فراري را بعد از 17 سال دستگیر کرد

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از شناسايي و دستگيري قاتل فراري بعد از 17 سال از وقوع جرم در عمليات هدفمند پليس اين شهرستان خبر داد.
پلیس چابهار قاتل فراري را بعد از 17 سال دستگیر کرد
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم اظهار کرد: در پی قتل جواني 22 ساله با استفاده از چاقو در تاریخ 12 مرداد سال 79 در شهرستان منوجان استان کرمان و متواري شدن قاتل از محل وقوع جرم و اطلاع از فرار وی به استان سیستان و بلوچستان، دستگيري قاتل به صورت ويژه در دستور كار کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده و اشراف اطلاعاتي کاراگاهان پليس، مخفيگاه قاتل که مردي 40 ساله است شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه در يکي از روستاهاي اطراف اين شهرستان دستگير و به فرار 17 ساله وی پایان دادند.
سرهنگ کیخا با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل اختلاف مالی اعلام شده است، تصريح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد مي کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع رساني کنند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 450106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *