پلیس چابهار قاتل فراري را بعد از 17 سال دستگیر کرد

5 شهريور 1396 ساعت 11:55

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از شناسايي و دستگيري قاتل فراري بعد از 17 سال از وقوع جرم در عمليات هدفمند پليس اين شهرستان خبر داد.


به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم اظهار کرد: در پی قتل جواني 22 ساله با استفاده از چاقو در تاریخ 12 مرداد سال 79 در شهرستان منوجان استان کرمان و متواري شدن قاتل از محل وقوع جرم و اطلاع از فرار وی به استان سیستان و بلوچستان، دستگيري قاتل به صورت ويژه در دستور كار کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده و اشراف اطلاعاتي کاراگاهان پليس، مخفيگاه قاتل که مردي 40 ساله است شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه در يکي از روستاهاي اطراف اين شهرستان دستگير و به فرار 17 ساله وی پایان دادند.
سرهنگ کیخا با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل اختلاف مالی اعلام شده است، تصريح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد مي کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع رساني کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450106

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450106/پلیس-چابهار-قاتل-فراري-بعد-17-سال-دستگیر

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir