۰
فرمانده انتظامی چابهار:

2 فروشنده موادمخدر با 9 فقره سرقت در چابهاردستگیر شدند

فرمانده انتظامی چابهار از کشف 9 فقره سرقت، هشت کیلوگرم حشیش و دستگیری دو نفر از عاملان فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، محمد نوربخش گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی و مبارزه با هنجارشکنان و عاملان فروش مواد افیونی در مناطق آلوده در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با انجام یک سری کار اطلاعاتی تعداد سه نفر سارق که اقدام به سرقت موتورسیکلت، منزل و محتویات داخل خودرو می‌کردند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی چابهار با اشاره به اینکه پس از تحقیقات پلیسی سارقان به 9 فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح عاملان توزیع مواد افیونی که اقدام به فروش موادمخدر می‌کردند شناسایی شدند و پس از بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار هشت کیلوگرم حشیش کشف شد و در این زمینه دو نفر نیز دستگیر شدند.
نوربخش ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع‌رسانی کنند و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 423642
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *