۰
امام جمعه اهل سنت چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

سند 2030 باعث ضعف ایمان و بدعت در اسلام می شود/ 2030 مصداق جنگ نرم در کشور است

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: اگر کودکان در مدارس از مسائل جنسی سردربیاورند بدون شک این پرده های حیا برایشان معمولی می شود و باعث افزایش گناه در سنین نوجوانی در جامعه می شود.
12
12
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: امروز دشمن با شیوع گناه به نام های مختلف مانند سند 2030 قصد نابودی اسلام و قرآن را دارد تا سیره نبوی ما را رفته رفته محو سازد.
وی افزود: مسئولین باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه موارد مرتبط با کشورهای غیراسلامی را با معیار اسلام بسنجند و خودسرانه عمل نکنند اگر مسئولین با تفکر اسلامی به تحلیل چنین پیشنهاداتی غربی گرایانه بپردازند قطعا حیله های دشمنان را خنثی می کنند.
وی بیان کرد: امام راحل با وجود اسلام و کمک خداوند به تنهایی توانست در مقابل شاه خائن بایستد حتی به برکت اسلام و مردم باایمان کشورمان توانست در مقابل هجوم همه دنیا در 8 سال دفاع مقدس بایستد.
مولوی ترنجزر اذعان کرد: امروز دشمن جنگ نرم یا همان جنگ فرهنگی را برای نابودی اسلام در ایران آغاز کرده تا با این روش اسلام را نابود کند زیرا متوجه شده در جنگ اسلحه و میدان مبارزه نمی تواند پیروز شود.
امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: امروز هم مردم کشور ما نمی گذارند چنین اسنادی با ساده لوحی امضا شود و در کشور اجرایی شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب: 424784
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *